7 Temmuz 2012

Sınav Gibi Birşey



Bugün ki Kpss sınavına ben de girdim efenim.. Ama bilinçli olarak başvuru yaptığım bir sınav değildi.. Öncelikle bunu belirteyim asdfghjsdfgh Arkadaşım "ben Kpss'ye gireceğim sen de girsene bak çoh güzel" deyince dayanamayıp başvurmuştum.. İşte böyle de sınavcanlısı bir insanım kahrolmayayım.. Yani aslında Kpss'ye girmem gerekiyordu ama meğer o Kpss bu Kpss değilmiş.. öff ne çok Kpss dedim asdfghjkdfghjk  Başvurumu yaptıktan haftalar sonra gerçeği öğrendim, verdiğim 35telaya yandım falan.. Neyse girmem olur biter derken, son anda kararımı değiştirip "bir sürü para baydım, bari bedava kalemden şekerden falan faydalanayım" deyip girdim sınava..

Arkadaş insan olan bu çileyi boşu boşuna çekmez yeminle.. Ben yaptım siz yapmayın.. Hay o 35tela bir yerlerinize kaçsaydı da hayattan bezmeseydim bu kadar.. Ne vardı girecek o sınava yahu?! Zaten sınav yerini gördüğüm an vazgeçmeliydim ama malum malım ben :)

Endüstri Meslek Lisesi'nde girdim sınava.. Al yani erkek lisesi, az çok belli değil mi sınıfın durumu? Ama yoook illa gidip kendi gözlerimle görüp, o dramı yaşamam gerek.. Evet koro halinde söylüyoruz "çünkü malım ben :)".. Giriş belgesinde A Blok B Blok falan diye yazmışlar, milletin kafasını karıştırmışlar bir de.. Herkes binalar içinde kaybolacağını falan düşünürken adamın biri çıktı kapıya, "geçmeyin kardaşım daha vakit var" dedi ki saat 9, sınav 9:30'da başlayacak.. Tutuştuk tabi "E A Blok? Nasıl bulacağız orayı?" falan derken adam coştu.. Adeta bir Ciguli enerjisiyle "Bu bina yoh mu bu bina, heh işte şu taraf B Blok şu taraf da A.. Şu taraf B şu taraf A.. B A B A..." falan derken bir yandan da eliyle arkasındaki binayı gösteriyordu.. Neyse giriş saati geldi almaya başladılar içeriye.. Bu arada kadın polis tarafından arama ayağına tacize de uğradım ya lan! asdfghjasdfghjfghj öff Allah kimseyi sınav girişi kadın polislere aratmasın yareppim!

Neyse girdim sınıfa, sırama baktım kıç kadar bir şey.. Hayır ben sığarım, onda bir problem yok da, ergen liseliyi düşündüm içim sızladı! Sonra sıranın üstü gözüme çarptı hatta çarpmadı direk gözüme gözüme girdi.. Artık kaç nesil geçmişse o sınıftan, her biri kendinden bir iz bırakmış.. Hatta bir tanesi liseli bir kız kazımış sıraya.. Evet çizmemiş kazımış.. Yazık tabi etrafta kız göremeyince o da napsın hayalgücünü kullanmış.. Liseli olduğunu da eteğinden anladım ha bu arada asdfghjsdfghjk Mini liseli eteği giymişti.. Tam böyle İpek Ongun kitaplarından fırlamış gibi asdfghjsdfghj O an yanımda telefonum yok diye çok üzüldüm.. Halbusem o şahaseri sizlerle paylaşmayı çok isterdim asdfghjsdfghjk

Sınıf dolmaya başladıkça ter kokusu da aldı başını gitti.. Ama yok böyle bir koku.. Ölüyorum.. O kokanları tek tek bulup, birbirlerine bağlayıp camdan aşağı atmak istedim yapamadım.. O kadar sıcaktı ki kafamı sağa sola çevirmeye bile üşeniyordum.. Kitapçıklar ve optikler dağıtıldı falan doldurmam gerek ama sıra izin vermiyor ki! Düz bir alan arayacağım diye mahvoldum.. Neyse sonra sınav başladı, sorulara baktım epey.. Hiçbir çağırışım da yapmıyorlar nalet, öyle uzağım konudan asdfghjksdfgh Genel kültürümün sıfır olduğunu öğrendim böylece.. Kenan Işık görse gülümseyen suratının ardında sinirden kendini yerdi.. Sonuç olarak çok rahat girdiğim ve ölümüne salladığım bir sınav oldu..



Yani aslında bu rahatlıkla sınav yaşamak çok hoş ha.. Tabi benim bütün sınavlarım rahat geçti o ayrı da asdfghjdfghj Kendini kasıp hastalanan, uyuyamayan, yemeden içmeden kesilenlerden olamadım lan çoh özeniyorum asdfghjsdfghj

Sınav bittikten sonra sınıftan kendimi nasıl attığımı bilmiyorum.. Hay koltukaltlarınız çürüsün de düşsün inşallah!! Bak yine aklıma geldi öff asdfghjasdfghj

Neyse efenim öyle ya da böyle bir sınav yaşadım.. Ben dalgasına girdim ama atanma bekleyen kişiler var.. Umarım onlarınki güzel geçmiştir.. Sorular çalınmış diye haberler dolanıyor umarım yalandır..

Esen kalınız bol bol su içiniz güneşte durmayınız..