11 Ekim 2012

Super Junior Üyelerini Tanıyalım - Bölüm 1

Geçenlerde Mydestiny Super Junior’ı merak edip, sorular sorunca grupla ilgili bir yazı yazmam gerektiğini düşündüm.. He çok mu bilgim var grupla ilgili? Hayır.. Ama yine de bildiğim kadarıyla size Super Junior’ı anlaticiğim efenim..

Anlatacağım dediğime bakmayın kısa kısa grup üyelerinden bahsedeceğim sadece.. Zaten Kimbap şu yazısında gayet güzel bilgiler sunmuş bizlere..


Leeteuk (Park Jeong-su) 1 Temmuz 1983

Grubun lideri, yaş itibariyle de en büyükleri.. Belki de en büyük olduğu için lider olmuştur bilemiyorum.. Ama sanki aklımda öyle bir şey kalmış, neyse.. Aynı zamanda grubun en sulugöz üyesi.. Herhangi duygusal bir anda, musluklar açık bir halde görebilirsiniz kendisini.. Bana inanmıyorsanız Youtube’a “Leeteuk crying” yazın ve kendiniz görün asdfghgfdfg Siwon’dan sonra sahnede cıbıl cıbıl dolaşmayı seven 2. üye olarak da kendisini seçiyorum..

Leeteuk hakkında çok bilgiye sahip olmadığımdan Hayal'e koştum hemen.. O da sağolsun yardım etti.. Buyurun Hayal'in ağzından Leeteuk:

* Beyaz rengi çok sever, konserlere programlara çıkarken mutlaka beyaz bir şey giyer.. Hatta tamamen siyah giydirdiklerinde iç çamaşırını beyaz giyer..

* Çalışma aşkı çok büyük..

* Tatil günlerinden nefret eder, çünkü tatillerde yalnız kaldığı için depresifleşiyor..

* Sabahları çok zor uyanır..

* Bir kez aldatıldı çok üzüldü 6 ay falan kendine gelemedi..

* 2007’de içinde Hyuk, Shindong ve Kyu’nun da olduğu araba kaza yapar ve Teuk’ın bu kazadan dolayı vücudunda 170 dikiş vardır..

* Son olarak çok yakın bir zamanda askere gidecek Teuk.. Ne zaman olduğunu bilmiyorum, sanırım henüz açıklanmadı.. Biraz önce öğrendim 30 Ekim'miş asdfghgfdfgh

Aslında Hayal daha çok bilgi verecekti ama o da senin yazına kalsın dedim.. Çünkü biliyorum Teuk aşkını, ayaklı ansiklopedisi olmuş çocuğun.. Anlat anlat bitmezdi asdfghgfdfgh
Leeteuk'ın en sevdiğim hareketi de budur he asdfghgfdfg

Kim Heechul 10 Temmuz 1983

Grubun saykosu asdfghgdsdfg Nerede eşek şakası var, orada bilin ki Heechul'ün parmağı var.. Grup içerisindeki herkese türlü şakalar yapar ama kimse ona karşılık verme cesaretini gösteremez çünkü adam manyak.. Yaptıklarının 10 mislini göreceklerini bilirler.. Fazlaca enerjik biridir.. Müzik duymasın hemen başlar oynamaya.. Kendi kliplerinde ne kadar kötü dans ediyorsa, başkalarının (özellikle kız gruplarının) şarkılarında bir o kadar coşar.. Zaten Suju'yu ilk dinlemeye ve kliplerini izlemeye başladığımda Heechul'e sinir olmuştum.. Özellikle Mr. Simple'ı izleyenler ne demek istediğimi anlayacaklar.. Dikkat edin dans etmez, arkalarda oyalanır kendine.. Koreografiye, senkronize olmaya falan odaklanmaz, bitse de gitsek havasında takılır öyle.. "Bunun havası kime? Artiz misin lan sen?!" şeklinde saydırıyordum ben buna.. Derken Mine'ye söyledim bu düşündüklerimi.. O da "aa haksızlık etme çok tatlıdır o" dedi ve birkaç Heechul videosu yolladı bana.. Sonra her şey değişti işte asdfghj Çocuğa ne kadar haksızlık ettiğimi anladım.. Adamın genel bir tavrı var sahnede ve kliplerde.. Umursamaz, cool olmaya çalışıyor ve bunu başarıyor da.. Ama aslında içinde esprili, yerinde duramayan, kıpır kıpır bir adam var.. Ve ben o adamı çok sevdim.. Ve birkaç küçük bilgi..

* Grup içinde en çok Hangeng'i sever.. Hayranlar ikisi için Hanchul adını takmışlardır hatta.. Şu videoda Heechul'ün Hangeng'e ne kadar değer verdiğini, onu nasıl sevdiğini siz de görebilirsiniz.. Bu arada bilmeyenler için, Hangeng Suju'nun Çinli olan üyesiydi ve 2009 yılında ayrıldı.. Ya da ayrılmak zorunda kaldı diyelim neyse.. Bu ayrılış grup içinde en fazla Heechul'ü etkiledi.. Hangeng'in ayrılışından sonra yapılan ilk Suju konserinde, şarkı sırasında gösterilen videodan Hangeng'in kısımlarının kesildiğini gören Heechul dayanamayıp ağlıyor.. Diğer üyeler de ağlamışlar ve şarkıyı söyleyememişler bu yüzden..

* Grup genel olarak "güzel erkekler"den oluşur ama bunun yanında Heechul  gerçekten güzeldir.. Kız güzelliği vardır adamda.. Bunu kendi de söyler zaten.. Full House programındaki şu sözleri ve hareketleri yeterlidir bence.. "Neden bir kız arkadaşın yok?" sorusuna "Benden daha güzel biri varsa söyleyin çıkayım onunla" der.. Bu kadar da havalı ve özgüven sahibidir.. Bu videoyu abime izlettiğimde Heechul'ün erkek olduğuna inanmamıştı.. Bakalım siz ne düşüneceksiniz..
* Kız güzelliği var demişken, lisedeyken erkeklerin soyunma odasına girdiğinde kız zannedilip kovulmuşluğu bile var.. Hadi bizim gözümüz alışmamış kız zannediyoruz falan ama Koreliler de bu duruma alışamamışlar demek ki..

* İlk öpüşmesini şöyle anlatır: İlk aşkımla 2 ya da 3 hafta çıktık. Ayrıldığımız ve tekrar barıştığımız günleri sayarsak toplam 3 hafta. İlk öpüşmem onunla oldu. Onunla dvd odasına gittik. (Kore’de genelde gençlerin ve aşıkların yalnız film izlemek, müzik dinlemek vs için tercih ettikleri mekanlar). Kız arkadaşım "Ne izlesek, ne izleyelim?" dedi durdu. Ben de “Aslan Kral'ı çok severim” dedim. O da başka bir şey izleyelim dedi. Ben de "tamam" dedim. Yine ne izleyelim, ne izleyelim deyince bu sefer Aslan Kral'ı alıp taktım. Orada baba aslanın adı “Mufasa” bilirsiniz. Bir sahnede amca aslan, baba aslanı öldürmeye çalışıyor. Simba (çocuk aslan) da babasının kendi yüzünden öldüğünü sanıyor. Çok heyecanlı bir sahneydi. Kız arkadaşım da beni kenardan çekip duruyor. Ben filme konsantre olmaya çalışıyorum ama o beni geldi öptü. Benden bir yaş büyüktü. Beni kendine çekip öptükten sonra ben de doğal olarak dudaklarımı elimle sildim gözüm hala filmde. Buna çok sinirlendi. Sırf bu yüzden ayrılma noktasına geldik. Yani ne yapabilirdim, çok acıklı bir sahneydi, Mufasa ölmek üzereydi. Ben solunda oturuyordum o sağımda, o hiç izlemedi kendi kendine mırıldandı durdu sonra beni tutup öptü. (çocuk garip evet kabul ediyorum asdfghgfdfgh)

* Heechul bana göre iyi bir sese sahiptir.. Ama hayranlar grup ilk çıkış yaptığında Heechul'ün sesini beğenmemişler ve "Gruptan ayrıl, onların başarısını düşürüyorsun" demişler.. Hatta benim hem çok üzüldüğüm hem de çok güldüğüm bir video vardır.. Heechul şarkı söylerken detone olur ve sağolsunlar eğlence programlarında bol bol dalga geçilir.. Heechul de SM patronuna "Zaten dizi çekimlerim ve program sunuculuklarım var.. Grup çalışmaları beni çok yoruyor, dans da edemiyorum, gruptan ayrılmak istiyorum.." demiş.. Ama bunu kimse kabul etmemiş.. Yani aslında Heechul bu duruma belki de en soğukkanlı olunabilecek şekilde yaklaşmış.. Hatta Sorry Sorry'nin kendi isteğiyle sadece 3snlik kısmını söylemiş.. Halbuki kendine haksızlık etmiş bana göre.. Ayrıca o hayran bozuntularının alınlarını karışlarım ben!

* Yaptığı şakalardan bahsetmiştim.. Buyrun su şakalarından bir kolaj.. Arkadaki muazzam gülüşün sahibi Heechul evet asdfghgfdsdfghj

* Aynı zamanda hazırcevaplılığıyla ünlüdür.. Kimse laf yarıştıramaz onunla.. Ayrıca katıldığı programları itinayla ele geçirir.. Mesela Oh My School'a programın çeyreğinde katılır ve asıl konuk bile değildir.. Ama tabi dili hiç durmayan Heechul ona buna sataşarak, espriler yaparak programı ele geçirir.. Sunucular da bir yerden sonra müdahale etmekten yorulup vazgeçerler asdfghjhgfdfg Programdaki müthiş dansı için.. Strong Heart'ın 79. bölümündeki performansı çok iyidir, çok eğlenirim izlerken.. Part 1 ve Part 2.. Özellikle part 1'in 3:10 - 4:00 arasını izlemenizi tavsiye ediyorum.. Arada bir açar o kısmı izler, kapatırım kjhgfsdfghj

* Oldukça dakik biridir.. Leeteuk onun tam zıttı olduğundan odalarını ayırmışlar.. Sabah erken programları olduğunda Heechul hemen uyanırmış ama uyandığında çok asabi olur, ona buna sataşırmış.. Bir tek Sungmin'den çekinirmiş.. Sanırım Sungmin'in dövüş yetenekleri yüzünden dksopshgkjsksdhfj

* Kedileri çok seviyor.. En son 3 tane kedisi vardı ama bir tanesini yollamıştı evden.. Diğerlerinin adı Heebum ve Champagne..

* Heechul SM'in seçmelerine katılmak için Seul'e gelir ama randevu saatini kaçırır.. Yine de bir şans verirler ve yaptığı dans sayesinde seçmeleri kazanır.. SM'in bazen neye göre adam seçtiğini anlamıyorum.. Bu mu yani beğendiğiniz dans? Dalga mı geçiyorsunuz olm? :::))) Tipin için seçtik seni deseydiniz az dürüst olup..

* Her ne kadar burnu havada, umursamaz, özgüven patlaması yaşayan biri gibi görünse de aslında çok içli bir çocuk asdfghjhgfdfgh Nerden biliyorsun derseniz tatmin edici bir cevap veremem.. Sadece katıldığı programları falan izlemeniz lazım.. Bir olayı anlatırken sanki umrunda değilmiş gibi davransa da aslında canının çok yandığını hissedebilirsiniz..

* Yaşlanma muhabbetinden ölesiye tiksiniyor.. Yaptığı radyo programlarında hayranları doğum gününü kutladıklarında hemen geçiştirir.. Hatta "Oppa bir yaş daha aldın, 30 oldun.. Çok iyi bak kendine" gibi bir mesaj yüzünden neredeyse bilgisayara kafa atacaktı çocuk asdfghgfdfgh Biri ahjussi falan derse bilmiyorum o kişinin akıbeti nolur slkjhgfdsdfk

* Çıkış yapmadıkları dönemde bir gün Heechul ve Yunho kuyumcuya gitmişler.. Yunho Heechul'den uzunmuş ve Heechul de saçını toplayıp, pembe bir şeyler giyince kuyumcudaki kadın Heechul'ü Yunho'nun kız arkadaşı sanmış sdfghjjhgfdsd Heechul'ün kendisinden dinleyelim bunu..

* En güzel ellere sahip erkek seçiyorum kendisini bu arada.. Yok böyle bir güzellik.. Kız halimle utandım  kendimden yeminle.. Koysak ikimizin ellerini yan yana benimkiler kürek gibi kalırlar yanında öyle diyeyim..
* Antifanlar kendisine laf söylediğinde, hakaret ettiğinde umursamayan Heechul aynı şey arkadaşlarına olduğunda kontrolünü kaybediyor.. Bir gün Hangeng yurda gelmiş ve dışarda birkaç kişinin ona küfür ettiğinden bahsetmiş.. Bunu duyan Heechul de ünlü olduğunu falan umursamadan çıkıp çocukları dövmüş..

Yine yakın arkadaşlarından Yunho, bir antifanın içeceğine yapıştırıcı karıştırması sonucu neredeyse ölümden dönünce çok sinirlenen Heechul kendi web sitesinde antifana ağzına geleni söylemiş.. "Senin gibi insanlar bu dünyada olmayı haketmiyor.. Cesaretin varsa gel beni de zehirle, bak seni nasıl kendi ellerimle yakalıyorum..." gibi şeyler yazınca o antifan "Seni değil ama arkadaşlarından birini zehirleyeceğim" demiş.. Heechul de kendi yüzünden arkadaşlarının başına bir şey gelmesinden korktuğu için yazdıklarını kaldırmış.. Bu arada o antifan yakalanıp hapse atılmış..

* 2006'da Donghae'nin babasının cenazesinden dönerken büyük bir kaza geçirir.. Sol bacağına kırıktan dolayı platin takılır, 2 ay sonra çıkarılır.. Kaza yerinden ambulansa taşınırken kameralar onu çekerken bilincini kaybetmekten korktuğu için dilini ısırır ve kanında boğularak ölme tehlikesi geçirir.. Bilincini yitirmesin, kimse üzülmesin diye yapmış bunu.. Bu yüzden diline 6 dikiş atılmış ve 10 gün boyunca konuşamamış.. Bu kazadan dolayı askerliğini şu anda kamu görevlisi olarak yapmakta.. He evet adam askerde hiç söylemedim ama asdfghgfghj Dönmesine de yaklaşık 11 ay kadar var.. Aslında adı askerlik, yaptığı şeyin askerlikle alakası yok asdfghgfddfghj Hatta şu fotoğraf net olarak her şeyi açıklar..
Bu arada Twitter'da gittiği yerlerle ilgili fotoğraflarını paylaşınca sasaeng'ler bunu her yerde takip etmeye başladı.. Malum oradakiler taksilerle tüm gün takip ediyorlar.. Tekrar kaza yapmaktan korktuğu için Twitter'ını kapattı 3 ay önce.. İlgili haber için..

* Dilini içeride göremezsiniz bir de bu insan evladının.. İlla o dil dışarı çıkacak ve hayranlardan çığlıklar duyulacak..
* Öpüşmediği erkek de kalmamıştır bu arada.. Konserlerde tuttuğunu öpüyor acımadan asdfghjfgh Video ya da fotoğraf koymayacağım çünkü katlanamıyorum o görüntülere.. İsteyen bakabilir.. Katlanamamamı homofobikliğe bağlayacak olanlar için söylüyorum, homofobik değilim.. Heteroseksüel olduğu halde (en azından biz öyle biliyoruz) bunları yapması hoşuma gitmiyor.. Gay olduğunu söylese ve bunları yapsa, "tamam  genç insandır, özel hayatını sergilemeyi seviyor zaar" der geçerim.. Ama bu duruma tahammül edemiyorum..

* Yazacak daha çok bilgi var, neredeyse çocuğa ayrı bir post yazsaymışım yeriymiş ama kapatıyorum burada.. Son olarak Siwon'un ağzından Heechul'ü dinleyelim..


Grup üyeleri fazla, haklarındaki bilgiler, fotoğraflar ve gif'ler de öyle.. Ki ben yazılarımda fotoğraf ve gif kullanmayı çok severim, dayanamıyorum asdfghhgfgh Bu yüzden parça parça yayınlamaya karar verdim.. Sizin için de okuması daha kolay olur diye düşündüm..


Kaynaklar: Sjturkey blogu, Super Junior Turkey facebook sayfası, KoReAwOoD (aynen böyle yazıyor)..