Sayfalar

16 Ağustos 2011

Zzzzzzzzzzzz

Bu aralar uyku düzenim borsa endeksi gibi.. İnişli çıkışlı.. Sabah 6 gibi yatıp öğleden sonra 2, 3 hatta 4'de kalktığım bile oluyor.. Bir ara niyetleniyorum erken uyumaya, e malum ramazan ayındayız, sahura kalkma olayından oldum olası haz etmediğimden -zira ne yediğimi ne içtiğimi anlıyorum öbür türlü- ister istemez benim uyumam en iyi ihtimalle 4'ü buluyor.. E beynim dinlenemediği için (beynin dinlenmesi önemli sonuçta.. hipopotalamus yok hipofiz yok o da değil adını hatırlayamadım şimdi, netten bakmaya da üşeniyorum neyse biz hipo diyelim.. evet hipo'nun dinlenmesi kendine gelmesi gerekirmiş, yoksa benim şuanki halim gibi serseme dönermişsiniz.. test edildi onaylandı..) zombi gibi dolanıyorum öyle etrafta..

İşte dün yine bu hallerdeyken saat 5buçuk gibi güneş yavaştan doğmaya başlamışken benim sanatçı ruhum hortladı.. Ama pek sanatamamışki ortaya yarısı karanlık, ortalama denecek bir fotoğraf çıktı.. Neyse ben de bari paylaşayım dedim.. Sanat veya değil sonuçta ortada emek var.. Emeğe saygı pls..

Evimizin balkonundan gün doğumu..


Hayatlarında bir kez bile olsa güneşin doğuşunu izlemiş olanlar beğensin, hem izlemiş hem şiir okumuşlar paylaşsın, hem izlemiş hem şiir okumuş hem üşümüşler el çırpsın, bunların hiçbirini yapmamış olanlarsa hiçbişey kaybetmediklerini bilsinler.. Güneş ya bu, doğar ve batar.. Abartmaya gerek yok.. Bakmayın siz şairlerin, yazarların bundan çok ekmek yediklerine.. Takılın siz sıcacık yataklarınızda.. Ohh mis..

2 yorum:

  1. ahahah Allah seni... :D maalesef ben de aynı durumdayım. Bu arada ben serpil canım:)
    Ah şizommm önceden baylırdım şöyle gün doğsun, ohhh gece de sabah da bana özel işte... bir şiir de yazdım mı tamamdır :D şindi safi işkence bu... bir de gözlerim her daim şiş :D rüyalarım da pek atraksiyonlu :D ve şu hipo'cuğum da şaşırdı yazık.. düzeltelim biz bunu ramazan sonrası kesin... bu aradaa
    futrafın da çohoş çok sabahımsı :D

    serpil

    YanıtlaSil
  2. sonlara doğru açık etseydin kendini de az heyecan yapsaydım, kimdir bu gizli hayranım falan diye.. :P :D

    ya hiç deme sabah uyanamıyorum bir türlü.. yani sen sabah dediğime bakma işte akşama doğru.. :D dediğin gibi bir de abidik gubidik rüyalar da cabası.. evet evet kesin düzeltmeliyiz, vücut dengem şaştı.. :D

    sağol yevrum bu dandirik fotoyu beğendiğin için.. :D çektim bari bloguma koyayım dedim.. epeydir boşlamıştım buraları, bir nevi alıştırma oldu benim için.. :D

    YanıtlaSil