31 Ekim 2010

Vaka-i Vakvakiye / Bölüm 2

Bu başlığın bundan sonra yaptığım saçmalıklarla dolacağını daha önce söylemiştim hatırlarsanız.. Bende absürd durumlar bol olduğundan bu başlığın devamını görmekte pek zorlanmayacağınızı garanti edebilirim.. Yazacağım olaylar çeşitli tarihlerde olmuş olup -bazıları aynı gün içinde- bazı olaylarla direk olarak muhattap olmuşken, bazılarınaysa da sadece izleyici olarak katılmışlığım vardır.. Örnekler aşağıdaki gibidir:

* Babamın televizyonda biten bir filmin cast akışını dakikalarca izlemesi.. Benim "Baba bunu niye izliyosun aç başka bir yeri" dememle babamın, "bi şehir insan adı geçti, bakalım film nasıl bişeymiş" cevabıyla dumurdan dumura sürüklenmem.. Gülmemi saklamaya çalışarak, babama "ama film bitmiş bak isimler geçiyo" dememe rağmen, babamın inatla sonuna kadar izleyip, en sonunda kanala reklam girince sözümün doğruluğuna inanıp(!), kanalı değiştirmesi..

* Numaramı taşıtmak için arkadaşımla Turkcell'e gitmemiz.. Görevlinin internetten yaptığı işlemler için benden kişisel bilgilerimi istemesi.. "Adres?" sorusuna sadece mal mal bakarak yetinmem.. Soruyu yineleyince, adam benden "evet" ya da "hayır" cevabı bekliyormuşcasına onu onayladığımı belirten şekilde kafamı sallamam.. "Van merkez yazıyorum?" deyince tekrar kafamı sallamam ve bunları bilinçsizce yapmam.. Sonunda kendime gelip, "heeaaa adreees?" diye sanki adam kaç dakikadır başka bişeyden bahsediyomuş muamelesi yapmam ve adamın "tövbe tövbeee" bakışları.. Arkamı dönüp baktığımda, arkadaşımın "ben bunu tanımıyorum" bakışlarıyla olay yerinden ayrılmaya çalıştığını görmem..

* Arkadaşımla, bir Murat131'in ön camına kocaman "TEKSİN" yazan abinin önünü göremeyip kafasını yan camdan çıkararak arabayı kullanmasını görmemiz.. Akşam eve dönerken bunu arkadaşımın annesine hevesle anlatarak, o anda apartmanın önüne park etmiş arabalardan birini seçip elimdeki rulo haline getirdiğim Migroskopla arabanın ön camını gösterip "tam şuraya..." derken içinde bi abinin oturduğunu görmem ve aynı hızla geri dönmem.. Abinin karizmatik olma çabasıyla "yeaahhaa camımı kırmayın yeehhaa" demesiyle, arkadaşımın annesinin gayet safça "yok yooook camınızı kırmayacaktı, bişey anlatıyodu" demesi.. Kendimizi zar zor apartmandan içeri atıp, kahkahalarımızla apartmanı inletmemiz.. He yerlere yattığımı anlatmıyorum bile..

* Paint'te resim yapan kardeşimi gören babamın tepkisi: "Oynama onunla kartujunu bitireceksin!"

* Gecenin bir saati arkadaşım uyumaya çalışırken beni uyku tutmaması ve kalkıp şahane bir ördek dansı yapmam.. Gerçekten..

***

Başkaaa, başkaaa, başkaa... Bitti beaaa... Evet hepsi bu kadarmış.. Piyeehh ben de bişey sanmıştım hee..

Ben başıma bayağı bi absürdlükler serisi gelmiştir diye düşünürken, şöyle bi hafızamı yoklayınca aslında cücük kadar bişey olduklarını anladım.. Demek ki yazar yukarıda mübalağa sanatını kullanmış.. Evet..

Çok Önemli Not!!! : Mavi ve yeşil renkli kısımlar aynı gün içinde başıma gelmiştir..
 
Ç.Ö.N. 2!!! : Son yazdığım kısım (ördek dansı!) tamamen kendi sapıtık durumumdan kaynaklanmış olup, çevre faktörü hiçbir şekilde rol oynamamıştır..

4 yorum:

  1. Babanın dahil olduğu iki olay çok güldürdü beni ya :D Alem adammış :)

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle çok alemdir kendileri.. :D ne zaman ne yapacağı kestirilemiyo sağolsun.. geçenlerde elimde yemek çubuklarını görüp kendi çapında çince konuşması beni kendimden geçirmiştir.. :D

    YanıtlaSil
  3. sen var ya adamı öldürürsün... bu ne kızz... tv.de öyle bir geçer zamanki var ve gaaayet dramatiko sahneler yaşanırkene gülüyorum burda kendimcene :D
    valla ya koptum akşam akşam :D
    bu vakvakların devamını bekliyoruzzzz...

    YanıtlaSil
  4. sağol yivrum benim.. güleceksin tabi.. :P gülmen içün yazıyürüm bunları.. bir Serpül güler Türkiye güler.. :D

    devamı gelecek hiç merak etme.. bende bu şaşkolozluk, etrafta da bu kadar malzeme olduktan sonra hiç zor olmaz emin ol.. :D

    YanıtlaSil