Sayfalar

25 Kasım 2010

Yeni Sezon Yeni Korkular..


Evet klasik bir "aneem vizeler başlıyo ya ne etcem ben şimdi?" sendromuyla karşınızdayım dostlar.. Haftaya sınavlarım bir bir baş gösterecek ve ben defter namına bir şeyin yüzünü açmış, kalem tutmuş, kıçımı koltuktan kaldırmış değilim..

Şu anda da her yeri sıçtın mavisi kaplamış durumda.. Hayır çalışmaya heves de yok.. Napsam ki? Bıraksam mı okulu aceba? (her sınav dönemi söylenen veya içten geçirilen cümle)

Üç buçuk atıyorum, tırsıyorum, yusuf yusufum... Başka bu duruma uyan kelime var mıydı bilmiyorum ama hepsi kabulümdür.. :S

Yok yok çalişiciğim ve atlaticiğim bu zor günleri.. İvit.. Fighting!!!

Kendi kendine gaz vermek ama bir işe yaramamak.. :(

2 yorum:

  1. oyyy kuzum ya Allah kolaylık versin... inşallah güzel geçer hepiciği... ben burdan okucam üflücem sana :DD

    YanıtlaSil
  2. sağol yevrum yevrum.. :) okumak, üflemek, kokulu öpücük yollamak, göz kırpmak, parmak şıklatmak... gibi bana iyi geleceğine inanılan her şeyi yapabilirsin kuzucum.. :)) tatlı cadım benimmm.... :))

    YanıtlaSil