Sayfalar

11 Ekim 2012

Super Junior Üyelerini Tanıyalım - Bölüm 1

Geçenlerde Mydestiny Super Junior’ı merak edip, sorular sorunca grupla ilgili bir yazı yazmam gerektiğini düşündüm.. He çok mu bilgim var grupla ilgili? Hayır.. Ama yine de bildiğim kadarıyla size Super Junior’ı anlaticiğim efenim..

Anlatacağım dediğime bakmayın kısa kısa grup üyelerinden bahsedeceğim sadece.. Zaten Kimbap şu yazısında gayet güzel bilgiler sunmuş bizlere..


Leeteuk (Park Jeong-su) 1 Temmuz 1983

Grubun lideri, yaş itibariyle de en büyükleri.. Belki de en büyük olduğu için lider olmuştur bilemiyorum.. Ama sanki aklımda öyle bir şey kalmış, neyse.. Aynı zamanda grubun en sulugöz üyesi.. Herhangi duygusal bir anda, musluklar açık bir halde görebilirsiniz kendisini.. Bana inanmıyorsanız Youtube’a “Leeteuk crying” yazın ve kendiniz görün asdfghgfdfg Siwon’dan sonra sahnede cıbıl cıbıl dolaşmayı seven 2. üye olarak da kendisini seçiyorum..

Leeteuk hakkında çok bilgiye sahip olmadığımdan Hayal'e koştum hemen.. O da sağolsun yardım etti.. Buyurun Hayal'in ağzından Leeteuk:

* Beyaz rengi çok sever, konserlere programlara çıkarken mutlaka beyaz bir şey giyer.. Hatta tamamen siyah giydirdiklerinde iç çamaşırını beyaz giyer..

* Çalışma aşkı çok büyük..

* Tatil günlerinden nefret eder, çünkü tatillerde yalnız kaldığı için depresifleşiyor..

* Sabahları çok zor uyanır..

* Bir kez aldatıldı çok üzüldü 6 ay falan kendine gelemedi..

* 2007’de içinde Hyuk, Shindong ve Kyu’nun da olduğu araba kaza yapar ve Teuk’ın bu kazadan dolayı vücudunda 170 dikiş vardır..

* Son olarak çok yakın bir zamanda askere gidecek Teuk.. Ne zaman olduğunu bilmiyorum, sanırım henüz açıklanmadı.. Biraz önce öğrendim 30 Ekim'miş asdfghgfdfgh

Aslında Hayal daha çok bilgi verecekti ama o da senin yazına kalsın dedim.. Çünkü biliyorum Teuk aşkını, ayaklı ansiklopedisi olmuş çocuğun.. Anlat anlat bitmezdi asdfghgfdfgh
Leeteuk'ın en sevdiğim hareketi de budur he asdfghgfdfg

Kim Heechul 10 Temmuz 1983

Grubun saykosu asdfghgdsdfg Nerede eşek şakası var, orada bilin ki Heechul'ün parmağı var.. Grup içerisindeki herkese türlü şakalar yapar ama kimse ona karşılık verme cesaretini gösteremez çünkü adam manyak.. Yaptıklarının 10 mislini göreceklerini bilirler.. Fazlaca enerjik biridir.. Müzik duymasın hemen başlar oynamaya.. Kendi kliplerinde ne kadar kötü dans ediyorsa, başkalarının (özellikle kız gruplarının) şarkılarında bir o kadar coşar.. Zaten Suju'yu ilk dinlemeye ve kliplerini izlemeye başladığımda Heechul'e sinir olmuştum.. Özellikle Mr. Simple'ı izleyenler ne demek istediğimi anlayacaklar.. Dikkat edin dans etmez, arkalarda oyalanır kendine.. Koreografiye, senkronize olmaya falan odaklanmaz, bitse de gitsek havasında takılır öyle.. "Bunun havası kime? Artiz misin lan sen?!" şeklinde saydırıyordum ben buna.. Derken Mine'ye söyledim bu düşündüklerimi.. O da "aa haksızlık etme çok tatlıdır o" dedi ve birkaç Heechul videosu yolladı bana.. Sonra her şey değişti işte asdfghj Çocuğa ne kadar haksızlık ettiğimi anladım.. Adamın genel bir tavrı var sahnede ve kliplerde.. Umursamaz, cool olmaya çalışıyor ve bunu başarıyor da.. Ama aslında içinde esprili, yerinde duramayan, kıpır kıpır bir adam var.. Ve ben o adamı çok sevdim.. Ve birkaç küçük bilgi..

* Grup içinde en çok Hangeng'i sever.. Hayranlar ikisi için Hanchul adını takmışlardır hatta.. Şu videoda Heechul'ün Hangeng'e ne kadar değer verdiğini, onu nasıl sevdiğini siz de görebilirsiniz.. Bu arada bilmeyenler için, Hangeng Suju'nun Çinli olan üyesiydi ve 2009 yılında ayrıldı.. Ya da ayrılmak zorunda kaldı diyelim neyse.. Bu ayrılış grup içinde en fazla Heechul'ü etkiledi.. Hangeng'in ayrılışından sonra yapılan ilk Suju konserinde, şarkı sırasında gösterilen videodan Hangeng'in kısımlarının kesildiğini gören Heechul dayanamayıp ağlıyor.. Diğer üyeler de ağlamışlar ve şarkıyı söyleyememişler bu yüzden..

* Grup genel olarak "güzel erkekler"den oluşur ama bunun yanında Heechul  gerçekten güzeldir.. Kız güzelliği vardır adamda.. Bunu kendi de söyler zaten.. Full House programındaki şu sözleri ve hareketleri yeterlidir bence.. "Neden bir kız arkadaşın yok?" sorusuna "Benden daha güzel biri varsa söyleyin çıkayım onunla" der.. Bu kadar da havalı ve özgüven sahibidir.. Bu videoyu abime izlettiğimde Heechul'ün erkek olduğuna inanmamıştı.. Bakalım siz ne düşüneceksiniz..
* Kız güzelliği var demişken, lisedeyken erkeklerin soyunma odasına girdiğinde kız zannedilip kovulmuşluğu bile var.. Hadi bizim gözümüz alışmamış kız zannediyoruz falan ama Koreliler de bu duruma alışamamışlar demek ki..

* İlk öpüşmesini şöyle anlatır: İlk aşkımla 2 ya da 3 hafta çıktık. Ayrıldığımız ve tekrar barıştığımız günleri sayarsak toplam 3 hafta. İlk öpüşmem onunla oldu. Onunla dvd odasına gittik. (Kore’de genelde gençlerin ve aşıkların yalnız film izlemek, müzik dinlemek vs için tercih ettikleri mekanlar). Kız arkadaşım "Ne izlesek, ne izleyelim?" dedi durdu. Ben de “Aslan Kral'ı çok severim” dedim. O da başka bir şey izleyelim dedi. Ben de "tamam" dedim. Yine ne izleyelim, ne izleyelim deyince bu sefer Aslan Kral'ı alıp taktım. Orada baba aslanın adı “Mufasa” bilirsiniz. Bir sahnede amca aslan, baba aslanı öldürmeye çalışıyor. Simba (çocuk aslan) da babasının kendi yüzünden öldüğünü sanıyor. Çok heyecanlı bir sahneydi. Kız arkadaşım da beni kenardan çekip duruyor. Ben filme konsantre olmaya çalışıyorum ama o beni geldi öptü. Benden bir yaş büyüktü. Beni kendine çekip öptükten sonra ben de doğal olarak dudaklarımı elimle sildim gözüm hala filmde. Buna çok sinirlendi. Sırf bu yüzden ayrılma noktasına geldik. Yani ne yapabilirdim, çok acıklı bir sahneydi, Mufasa ölmek üzereydi. Ben solunda oturuyordum o sağımda, o hiç izlemedi kendi kendine mırıldandı durdu sonra beni tutup öptü. (çocuk garip evet kabul ediyorum asdfghgfdfgh)

* Heechul bana göre iyi bir sese sahiptir.. Ama hayranlar grup ilk çıkış yaptığında Heechul'ün sesini beğenmemişler ve "Gruptan ayrıl, onların başarısını düşürüyorsun" demişler.. Hatta benim hem çok üzüldüğüm hem de çok güldüğüm bir video vardır.. Heechul şarkı söylerken detone olur ve sağolsunlar eğlence programlarında bol bol dalga geçilir.. Heechul de SM patronuna "Zaten dizi çekimlerim ve program sunuculuklarım var.. Grup çalışmaları beni çok yoruyor, dans da edemiyorum, gruptan ayrılmak istiyorum.." demiş.. Ama bunu kimse kabul etmemiş.. Yani aslında Heechul bu duruma belki de en soğukkanlı olunabilecek şekilde yaklaşmış.. Hatta Sorry Sorry'nin kendi isteğiyle sadece 3snlik kısmını söylemiş.. Halbuki kendine haksızlık etmiş bana göre.. Ayrıca o hayran bozuntularının alınlarını karışlarım ben!

* Yaptığı şakalardan bahsetmiştim.. Buyrun su şakalarından bir kolaj.. Arkadaki muazzam gülüşün sahibi Heechul evet asdfghgfdsdfghj

* Aynı zamanda hazırcevaplılığıyla ünlüdür.. Kimse laf yarıştıramaz onunla.. Ayrıca katıldığı programları itinayla ele geçirir.. Mesela Oh My School'a programın çeyreğinde katılır ve asıl konuk bile değildir.. Ama tabi dili hiç durmayan Heechul ona buna sataşarak, espriler yaparak programı ele geçirir.. Sunucular da bir yerden sonra müdahale etmekten yorulup vazgeçerler asdfghjhgfdfg Programdaki müthiş dansı için.. Strong Heart'ın 79. bölümündeki performansı çok iyidir, çok eğlenirim izlerken.. Part 1 ve Part 2.. Özellikle part 1'in 3:10 - 4:00 arasını izlemenizi tavsiye ediyorum.. Arada bir açar o kısmı izler, kapatırım kjhgfsdfghj

* Oldukça dakik biridir.. Leeteuk onun tam zıttı olduğundan odalarını ayırmışlar.. Sabah erken programları olduğunda Heechul hemen uyanırmış ama uyandığında çok asabi olur, ona buna sataşırmış.. Bir tek Sungmin'den çekinirmiş.. Sanırım Sungmin'in dövüş yetenekleri yüzünden dksopshgkjsksdhfj

* Kedileri çok seviyor.. En son 3 tane kedisi vardı ama bir tanesini yollamıştı evden.. Diğerlerinin adı Heebum ve Champagne..

* Heechul SM'in seçmelerine katılmak için Seul'e gelir ama randevu saatini kaçırır.. Yine de bir şans verirler ve yaptığı dans sayesinde seçmeleri kazanır.. SM'in bazen neye göre adam seçtiğini anlamıyorum.. Bu mu yani beğendiğiniz dans? Dalga mı geçiyorsunuz olm? :::))) Tipin için seçtik seni deseydiniz az dürüst olup..

* Her ne kadar burnu havada, umursamaz, özgüven patlaması yaşayan biri gibi görünse de aslında çok içli bir çocuk asdfghjhgfdfgh Nerden biliyorsun derseniz tatmin edici bir cevap veremem.. Sadece katıldığı programları falan izlemeniz lazım.. Bir olayı anlatırken sanki umrunda değilmiş gibi davransa da aslında canının çok yandığını hissedebilirsiniz..

* Yaşlanma muhabbetinden ölesiye tiksiniyor.. Yaptığı radyo programlarında hayranları doğum gününü kutladıklarında hemen geçiştirir.. Hatta "Oppa bir yaş daha aldın, 30 oldun.. Çok iyi bak kendine" gibi bir mesaj yüzünden neredeyse bilgisayara kafa atacaktı çocuk asdfghgfdfgh Biri ahjussi falan derse bilmiyorum o kişinin akıbeti nolur slkjhgfdsdfk

* Çıkış yapmadıkları dönemde bir gün Heechul ve Yunho kuyumcuya gitmişler.. Yunho Heechul'den uzunmuş ve Heechul de saçını toplayıp, pembe bir şeyler giyince kuyumcudaki kadın Heechul'ü Yunho'nun kız arkadaşı sanmış sdfghjjhgfdsd Heechul'ün kendisinden dinleyelim bunu..

* En güzel ellere sahip erkek seçiyorum kendisini bu arada.. Yok böyle bir güzellik.. Kız halimle utandım  kendimden yeminle.. Koysak ikimizin ellerini yan yana benimkiler kürek gibi kalırlar yanında öyle diyeyim..
* Antifanlar kendisine laf söylediğinde, hakaret ettiğinde umursamayan Heechul aynı şey arkadaşlarına olduğunda kontrolünü kaybediyor.. Bir gün Hangeng yurda gelmiş ve dışarda birkaç kişinin ona küfür ettiğinden bahsetmiş.. Bunu duyan Heechul de ünlü olduğunu falan umursamadan çıkıp çocukları dövmüş..

Yine yakın arkadaşlarından Yunho, bir antifanın içeceğine yapıştırıcı karıştırması sonucu neredeyse ölümden dönünce çok sinirlenen Heechul kendi web sitesinde antifana ağzına geleni söylemiş.. "Senin gibi insanlar bu dünyada olmayı haketmiyor.. Cesaretin varsa gel beni de zehirle, bak seni nasıl kendi ellerimle yakalıyorum..." gibi şeyler yazınca o antifan "Seni değil ama arkadaşlarından birini zehirleyeceğim" demiş.. Heechul de kendi yüzünden arkadaşlarının başına bir şey gelmesinden korktuğu için yazdıklarını kaldırmış.. Bu arada o antifan yakalanıp hapse atılmış..

* 2006'da Donghae'nin babasının cenazesinden dönerken büyük bir kaza geçirir.. Sol bacağına kırıktan dolayı platin takılır, 2 ay sonra çıkarılır.. Kaza yerinden ambulansa taşınırken kameralar onu çekerken bilincini kaybetmekten korktuğu için dilini ısırır ve kanında boğularak ölme tehlikesi geçirir.. Bilincini yitirmesin, kimse üzülmesin diye yapmış bunu.. Bu yüzden diline 6 dikiş atılmış ve 10 gün boyunca konuşamamış.. Bu kazadan dolayı askerliğini şu anda kamu görevlisi olarak yapmakta.. He evet adam askerde hiç söylemedim ama asdfghgfghj Dönmesine de yaklaşık 11 ay kadar var.. Aslında adı askerlik, yaptığı şeyin askerlikle alakası yok asdfghgfddfghj Hatta şu fotoğraf net olarak her şeyi açıklar..
Bu arada Twitter'da gittiği yerlerle ilgili fotoğraflarını paylaşınca sasaeng'ler bunu her yerde takip etmeye başladı.. Malum oradakiler taksilerle tüm gün takip ediyorlar.. Tekrar kaza yapmaktan korktuğu için Twitter'ını kapattı 3 ay önce.. İlgili haber için..

* Dilini içeride göremezsiniz bir de bu insan evladının.. İlla o dil dışarı çıkacak ve hayranlardan çığlıklar duyulacak..
* Öpüşmediği erkek de kalmamıştır bu arada.. Konserlerde tuttuğunu öpüyor acımadan asdfghjfgh Video ya da fotoğraf koymayacağım çünkü katlanamıyorum o görüntülere.. İsteyen bakabilir.. Katlanamamamı homofobikliğe bağlayacak olanlar için söylüyorum, homofobik değilim.. Heteroseksüel olduğu halde (en azından biz öyle biliyoruz) bunları yapması hoşuma gitmiyor.. Gay olduğunu söylese ve bunları yapsa, "tamam  genç insandır, özel hayatını sergilemeyi seviyor zaar" der geçerim.. Ama bu duruma tahammül edemiyorum..

* Yazacak daha çok bilgi var, neredeyse çocuğa ayrı bir post yazsaymışım yeriymiş ama kapatıyorum burada.. Son olarak Siwon'un ağzından Heechul'ü dinleyelim..


Grup üyeleri fazla, haklarındaki bilgiler, fotoğraflar ve gif'ler de öyle.. Ki ben yazılarımda fotoğraf ve gif kullanmayı çok severim, dayanamıyorum asdfghhgfgh Bu yüzden parça parça yayınlamaya karar verdim.. Sizin için de okuması daha kolay olur diye düşündüm..


Kaynaklar: Sjturkey blogu, Super Junior Turkey facebook sayfası, KoReAwOoD (aynen böyle yazıyor)..

22 yorum:

  1. Şükür sonunda yazı geldi sadjohsd atarlı girdim he.Bu lider neden bu kadar çok ağlıyor biri bunu da açıklasın. Hep üzülüyorum ona. Böyle içli içli bir de sürekli. Çocuklukta yokluk mu gördü nedir bu.
    Heechul yea niye evladımla dalga geçiyorlar ki çok günah. Olur yani. En süpersonik şarkıcı bile detone oluyor. Bir de şov programlarında ne rencide ediyorsunuz çocuğu. He ediyorsunuz arkasından edin bari. Alışkın değilim ben HeeChul'un rencide haline. Ciğerlerim yandı. Ay en başta ben de kıl oldumdu Heechul'a ama sonra senin hesap çok sevdim. Ben en çok ıntımate note'da eunhyukla saçma sapan şeyler yapıyorlardı ya orada kopmuştum bir de hırt gibi ortalığı karıştırıyor ediyor canım lan ya :D Oh bu Korelilerin her işleri bir acayipli bir tuhaflı olduğu için antifan bile antifan gibi değil lan ya. Adeta bir deli yürek kendisi bu arada sen git adam döv tey allam sen bilirsin :D Ben de öpüşmeli işlerine biraz kılım ve ben de homofobik değilim çok şükür sakjha. Zaten bunun neyinden tam olarak hoşlanıyor bu fan gızlar ben orasını da anlamadım da neyseehh dağ gibi yorum oldu burası. Diğer harikasyonları da hızlıca yazıp bitirirsen artaağk çokzel olacak. Ellerine sağlık karşim eşsiz bir yazı- niyorkpost olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evimizin durumları karışık biraz, kafamı toparlayıp yazamıyodum.. zaten çok da istediğim gibi olmadı yazı ama daha fazla uğraşamayacağımı bildiğim için yayınladım gitti sdfghjfg liderin ağlama sebebini ben de bilmiyorum, bi bilene (hayal) danışmak lazım asdfghdfg

      ya uf yavrımın çok üstüne gitmişler zamanında.. ne sesler var Heechul'e gelene kadar.. ama çok gülüyorum o videoya bir yandan da.. hele ki Kangin de dalga geçiyor ya of! sdjkkjhgfdsdfghj ayı yaa!!

      manyak zaten bu antifanlar.. kore'ye gitsem hırsızından katilinden çok bunlardan korkarım yeminle asdfghgf he ya Heechul delinin teki :D onunla arkadaş olsam her an bişey yapacak korkusuyla ölür giderim yeminle :D

      erkeklerin birbirini öpmesi, dokanması olayına fan kızların çığlık atmalarını ben de hiç anlayamayacağım.. midesiz olduklarını düşünüyorum.. "sevgilileri olmasın.. ben dokunamıyorum bari birbirlerine dokunsunlar da tatmin olayım" mantığı var herhalde asdfghhgfdfg

      onlar da kısa zamanda gelecekler inşallah kaarşim.. niyorkpost olayına nassıı sevindim bilemen asdfghgf kitap çıkarsam best seller olur biliyom asdfghgfd

      Sil
  2. Olm iyi ki bölmüşsün he, bir de bişi yazmadım aslında diyorsun bu mu la bişi yazmadığın bu mu? lsdnflks

    Leeteuk aslında yapay sulugöz *nası tabi edeceğimi bilemedim bele bişi oldu sldnflk* şöyleki mesela duygusal anlarda dikkat çeksin diye bu ağlamaya başlıyor lksdnflksdn Strong Heart'de Heechul'cumsşldfm kendisinin bu huyundan yakınırken çıkmıştı ortaya ksjfd.

    Heechul hakkat bu videoda onçün mü ağlıymış cınım ya Neko'ylan biz de öle düşünmüştük de ağlama la sen T__T

    slkfjsdlkfjnldkfnldknlks Heechul'un ilk öpüşmesi hiç eskimiyor ben de he ne zaman duysam, okusam hep ilk etkiyi yaratıyor hep aynı şekil gülüom sdfjkjskdjf

    Heechul'un sesini kötüleyen MC'lere de kafam girsin ayrıca hater'lardan illah geldi yeminlen he höf bıktım. Çok da güzel söyler dans da ederdi kaza geçirmeseydi. :''''((

    lksdafnlksdn bunu bilmidum skdfjsd Heechul'un da yaş kompleksi varmış ahahaha bunu öğrendiğim iyi oldu Şizo sevap point oldu sana.

    Şu kaza haberinden çok etkileniom ben he halbusi çok odun bi insanımdır ama Heenim'in kaza olayı her okudugumda içimi cıztlatır bence ona yer verseydin de olurdu T__T

    Heechul'un o dil hareketi çokca taklite de gebe oldu bence lskdf her yeni çıkan grupta biri illa öle bi hareket yapmaya kasıyor lsdnflsf.

    lskdnflknflkdsn Sırf Heechul yazısı olmuş hakkaten he lkdsflskd ellerine sağlık keşke bu kaa ayrıntı vermeyeydin olm aramızda kalaydı Heenim keşkem, çok deşifre etmişsin bebeyi. :::''))) yine kendime engel olamadım bir postluk yazı çıkardım şuraya hof!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğraflar, gif'ler çok gösteriyo aslında valla bak asdfghjfgh

      vaayyy sahte mi ağlıyo yani? ben de bi şüphelenmiştim ama konduramamıştım.. olmadı bu.. Heechul demişse inanırım sdfgfddfg

      ya evet öyleymiş.. Hangeng'in yokluğu çok zorlamış yavrımı ;(

      askerdeyken yaptığı radyo programına doğum günü dilekleri gelince farkettim ben de.. "yollamayın lağğnn bana böyle mesajlar" derdi kesin Türk olsaydı asdfghgfd

      üzücü gerçekten ama nedense Kyu'nun kazasından daha bi etkileniyorum ben.. halbusem bakarsan ikisi de benim bebeklerim asdfghhgfds

      hadi ya hiç görmedim.. gerçi gruplarla okada haşır neşir de değilim.. bi BB bi Suju işte asdfghhgfd

      ya aslında yazmazdım da, Suju'yu tanımadan sevmeyenler önyargıları yüzünden üyeleri yeteneksiz, bomboş adamlar zannediyorlar.. en azından şu yazıyı okurlarsa belki bişeyler değişir dedim.. severler sevmezler karışmıyorum ama en azından az bilgi sahibi olup öyle yorum yapsınlar.. of doluymuşum şu konuda iyi oldu asdfghhgdsdf

      Sil
  3. Selam canıms.

    Heneee 170 mi baavv yazık o derece olduğunu bilmiyodum haaa!
    O ilk gifteki cekiçen kardeşim teuk muymuştu meğersem :')
    Ağladığı giffte de HAAĞIIĞĞ sesini duydum ha.
    Enee 2si de temmuzda doğmuş la tıpkı ben gibin.

    bi daha izleyecem mr simple du bakıyım dkasjdoıajdıo
    Olm hep bunları yapma neden şarkının sözlerinden bak kesin! Biz ne söylüyoz lan böyle diye kendine soran tek insan o bence orda. Onun tavrını takınmış. Canına yetmiş demek yazık...

    Hee yavrım çinlim neden gitti bana bi onu açıklayın lan? Ağlamasına da üzülebilirdim ama tek derdim o sçını kulağının arkasına atabilmek oldu allah dellendim!
    Allahım çok güzel lan herif! Resmen çok güzel yani, asla vuu ço yakışıklı çok seksi çok karizmatik diyemiyorum. Düz korenin en güzel kızı dıojasoıjasdoıs
    En sevdiğim saçı da o kız muhabbetine koyduğun fotodaki saçı bayılıyom :')
    POIKJĞDOIASJDOAISJDPOASJIDAOSIDJASOIDJAPOSDUJAIOSDHYASOIODJIAKSOPDUIJASIDUJ hayır ne çıkıyon ki sen bu çocukla ben anlamadım :') Yazık silmiş bi de eliyle pdkapsokpadl

    Resmen hiç bilmiyomuşum Heechulun sesi nasıl diye. Fiuuuvv dedim. ama kapatınca yine unuttum ha. Öyle aklımda kalmıyo sesi.

    Öf o donghaenin suyla şakalanmasını ne zaman görsem ölüyom gülmekten. Yalnız 31. saniyedeki yeni doğmuş bebek görünümündeki shindong :''''''')))))))))) Salak gülüşe bak ya doıajsdaıjdoaısdj Batmanin Kore versiyonu çekilsin Joker hazır ha!

    olm o strong hearttaki jessicamıdır nedir öf onun sesi ne lan? gerçek mi o? töbe töbe şeytan kulaana ya!!!!

    dğşlskdğpasdokaosd o seçmelerdeki dans nidir lan? Dalga çgemiş bence. Bi dede montunu kenara çıkarıp koyaydın bari. İki oynayam gidicem zaten demiş.

    Hiiiiiiii ay ellerrrii!!! elleeriiii!!! resmen yüreğimden bir parça koptu na şuram acısı allahım mükemmel ben böyle el görmedim lan!! Ay çogsel öf öldüm ay devam edemedim dur bi toparlanıyım!

    Hoşt antifana bak! Ben yapmam lan bunu changmine yazzıktır! En fazla dudaklarını uhularım falan kulakları yabıştırırımi hadi olmadı orda bi estetik ameliyata yatırırım uyuşturmadan, ama eyle şeyler yapamam.

    Çok duygulanıyom heechul için bak yavrım nasıl düşünceli ya :'( Kyu'dan geçtim ya artık sanırım heechule saracam boş vaktim olsun bi dpıajspokdapsodk

    podıakjğdopıkasoığdjka çok gülüyom bu askerlik işine de haa! hele yavru ayım kanginle bu yapılan karşılaştırma dpasoıjdsıdjasd yazık laan!!!!!!!!!! Naıl oluyo lan böyle askerlik hiç anlamıyom kamu görevlisi olarak askerlik ne demek!!

    Aha son koydugun videoda benim yıllar önce izlediğim ilk suju alakalı videodur ha. Bi yerlere basa basa bunlar kimmiş le diye diye buraya kadr gelmiştim. Çok gülüp gruba bakmıştım, kaç kişisiniz la diyip ezberlemeye tanımaya çalışıp işte kendime kyuhyun ayrılmış diyip bırakmıştım opdjsıpdaskdasokdpasodk
    ayrıca "aynen böyle yazıyor" notun pdoaksoıdkasdoıasjkd ordaki şokunu yıkılmışlığını kalbimden hissettim kaarşim.

    Höf neye çok uzun yorum oldu galiba :') En hevesle heechul ve siwon olur diye bekliyodum neyse heechul geldi en azından. Devamını bekliyorum sağlıcakla.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba güzel insan

      ivit 170 dikişmiş.. sırtına ve gözünün etrafına cam parçaları saplanmış.. ölümden dönmüşler valla.. anaa sen de mi temmuz doğumlusun? yengeçsin o vakit.. ya Teuk gibi sulugöz ya da Heechul gibi delisin bence.. yengeç bi şu ikisini tanıyorum, karakter analizim bu kadar asdfghjhgfdsdfg

      asdfghgfdssdfg doğru diyorsun bak şarkının saçmalığından olabilir.. dansına falan laf ediyorum ama aslında hareketleri çok klas he.. bilmiyom çok hoşuma gidiyor asdfghhgfd

      Hangeng'in ayrılma sebebini onun hakkında bilgiler verdiğimde açıklayacağım, merak etme kaarşim.. ben de çok üzülüyorum.. çok da sempatik bi çocuk, güleryüzlü, efendi falan hoş yani asdfghjhgfdfg neyse ayrıldığı iyi olmuş onun için, Çin'i yıkıp geçiyor şimdi..

      evet ya Heechul'e kesinlikle yakışıklı, karizmatik diyemiyorsun.. hatta ilk baktığında gözüne hiç hoş görünmüyor ama işte tanıdıkça seviyorsun.. şirin bi adam.. ve evet güzel asdfghhdsfg

      kjhgfdsdfghjkjhgfdsdfg doğru diyorsun sesi akılda kalıcı değil ama dinleyince de bi beğeniyorsun, kulak tırmalamıyor.. iyi yani sesi..

      ay nasıl da bayılır joker rolü buna teklif edilse asdfghgfdfgh tam da manyak, psikopat rollerini isterken poskhgfdsdfghj

      ne yazık ki gerçek kaarşim :) o ses ve o kadın gerçek :) Korece bilmesi de gerçek :) ben en çok bunu kaldıramıyom :) ama Heechul'ün dalga geçmesi asdfghhgfddfgh of her izlediğimde çok gülüyorum kjhgfsdfghj

      dede montu kjhgfdsdfghjhgfdsdfghjdfghj zaten öylesine gitmiş seçmelere.. nasılsa kazanamam diye.. ondan sallamışsa demek.. şarkıyı söyledikten sonra dönüp boş boş 1-2snlik baktığı bi kısım var ölüyorum orda asdfghgfdsdfg Heechul'ün en saf ve savunmasız olduğu an herhalde kjgfdsdfghdfgh

      dimi yaa... gördüğüm en güzel ellere sahip adam.. ki bu gördüklerime kızlar da dahil..

      senin yımışak bi kalbe sahip olduğunu biliyorum zaten canıms :) Changmin senin gibi bir antifan'a sahip olduğu için çok şanslı :)

      Kyu'dan da geçilmezdi aslında ama neyse sdfghjhgf Heechul'e de sıra gelecekmiş demek vay gidisi sdfghfghjjhg

      işte kolu bacağı kırınca rahat ettiriyorlar askerlikte.. Kyu'nun yapmama ihtimali varmış mesela.. adam her daim ballı yalnız.. hadi kamu görevlisi olarak yapıyorsun.. peki o saç baş ne? bir ara boyadı bile saçlarını asdfghjhgfdfg çok ballı bu çocuk.. SM bile söz geçiremiyor buna kjsdfghjhgfdsdf

      benim de ilk izlediğim videolardandır o.. Siwon'un not verirken o hali ve Heechul'ün okuduktan sonra "biliyordum" gülüşü asdfghjhgfdsdfg hep çok gülüyom şpokjhghjk

      yaşlarına göre sıralama yaptım sdfghjgdfgh Siwon'a daha var.. camış gibi ama grubun en küçüklerinden neredeyse khgfdsfghj aaa daha Kangin var litfen.. özenerek yazacağım winnie the pooh'umu :)

      Sil
  4. Heheheh. Sende mi petalsin gardaş :D
    Şimdi Heechul denince akan sular durmuyor; daşlar kayalar eriyor; ben nabam.
    Chullime dans etmiyor falan filan diyenler var ya otursunlar baksınlar; yıllar önce Don't Don performansında gerçekten bedeni tükenme noktasına gelmiş olsa da çıktı, dans etti, şarkı söyledi. Youtubeda bulabilirsiniz ağzından kan geldiği (evet bariz bir şekilde görülüyor kötü çekime rağmen) sahneyi terk etmiyor, devam ediyor. Bilmeyen cahiller atıp tutuyorlar hakkında ama aslında çok sayıda dizide rol almış, radyo programları, sunuculuklar ve mankenlikler derken bir yandan grup çalışmalarına yetişmeye çalışmış; yıllarca elinden geleni yapmış.
    Onu ilk gördüğüm zaman bende pek iyi bir izlenim bırakmadı. Çocuklar kan ter içersinde dans ederken; o kendi ekseni etrafında ufak çapta hareket ediyordu. Yerinde durmuyor; sağında solunda, önünde ve arkasında tuttuğunu öpüyordu.
    Sonra deli deli giflerini gördüm tumblrda. Ordan oraya, ordan oraya derken; aslında Heechulun yörüngesine girmişim meğersem. Her yerde Chulli diye yana yakına arıyor; her haber, her ropörtaj, her resim ve her videoya defalarca bakınıyordum. Hakkında bildiklerim arttıkça; ser kabuğunun altında zaman zaman ortaya çıkan, sadece çok sevdiklerine gösterilen bir yumuşak kalp bulduğumda gökkuşağını takip edip altında hazine bulmuş gibi oldum. Adama bildiğin vuruldum :D
    Manyak bateri çalışı vardır. SS3 Don't Don ve Paris Don't Don performanslarını izlemek gerek. Birinde çılgın bir baterist, diğerinde sınır tanımayan; her şeyden soyutlanmış bir vokalist var. Her izlediğim video ile ona olan sempatim ve sevgim arttı. Şimdi deli bir petalim. Hayır manyak-ötesi :D
    Oww; naptım ben yine. Chulli olunca frenleyemiyorum kendimi.
    Çok güzel bir pot imiş. Yakın zamanda yenisini bekliyorum. Böyle her birine uzun uzun yazarsan da olur yani, ben bıkmaz, sıkılmaz okurum.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle hoşgeldin :)

      petal kadar bilgili değilim ama severim Heechul'ü :)))

      ağzından kan geldiği videoyu, bateri çalma videosunu falan bilerek eklemedim aslında.. çünkü daha birçok bilgi var ama sayfalar yetmezdi o zaman :D şu yazdıklarım bile fazla zaten :D

      Heechul yakından tanımayan biri için itici biridir.. onu sevmek için önce iyice tanımak lazım :)) sanırım şuan seven herkes öncesinde bi tiksinmiş adamdan :D

      teşekkür ederim beğendiğin için :) yakın zamanda yenileri gelecek :)

      Sil
  5. Ben 2 yıldır ELF(suju fanı)yım.Ve tam 15 üyeyide artık ezberlemiş durumdayım :D Grupta Hangeng,Kibum yok,Henry ve Zhou Mi de Suju-M de sadece ama biz ELF'ler Leeteuk'a grup'a 15 kişi olarak koruycağımıza söz verdik.Hatta Sujunun çok sık kullandığı bir laf var''ELF;sen bütün grubu seveceksin,eğer sevmeyeceksen kendine ELF demeyeceksin!''Bu lafı öğrenince''Woow''demeden edemedim kendimi.2007'de olan kaza var birde o kazada tek Leeteuk yaralanmadı Maknaeimiz Kyuhyun'un kazada kaburgaları kırıldı ve nefes alamadığı için az kalsın ölüyordu.Hatta doktorlar şirkete ve gruba''bu çocuk yakında ölür''demişler :( Şarkı bile söyleyemezmiş ama bir doktor sayende Kyu'muz artık çok iyi ama karnındaki dikişler yüzünden karnını açmayı sevmiyor(kısacası kaslarından mahrum bırakıyor evil işte :D)Evil demişken grupta tek yaramazımız Heechul değil Kyu'da hyung'unun yolundan ilerliyor Leeteuk'un işi zor.Artık çoğu grup üyesi askerliğe gitmeye hazırlanıyor.Heechul zaten askerde,Leeteuk'un gitmesine çok az kaldı,Yesung seneye gidecek off en küçük üye bile 24 yaşında :(
    Bendende unuttuğun hafif konular:
    Yunho zehirlendikten sonra Ataist(hiçbir dine inanmyan)olan Heechul bile arkadaşı için sabaha kadar dua etmiş(o kadarda iyi bir dost) :)
    Leeteuk'un sulugözlü olmasına Heechul şöyle dedi''Adamım(Leeteuk yani)ağladığında bizede yaslan olurmu) Bende Heechul u başta sevmedim hatta en geç ısındığım üye çünkü hep soğuk davranıyordu klipte dediğin gibi ama o sözleri ve katıldığı programlardaki evil cevapları insanı kendinden alıyor :)
    Leeteuk grupta en ilginç gülen kişi 'hihihi'şeklinde gülüyor :D Neyse çok güzel bir yazı ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin öncelikle :)

      yazdığın bilgileri bilerek anlatmadım, çünkü hepsinin sırası var :) diğer üyeleri anlatmaya başladığımda bahsedeceğim bunlardan da :)

      sen benden daha çok bilgiye sahipsin ama bunu kabul ediyorum :) ben Elf değilim sadece Suju'yu seviyorum.. ve edindiğim birkaç bilgiyi paylaşmak istedim :)

      verdiğin bilgiler ve yazımı beğendiğin için teşekkürler :)

      Sil
  6. Vay ben bunu yeni gördüm. Reklamımı yapmışan, sağol:)
    Ben de güya yüzyıllardır yeni bir Suju postu yazıcam hala tek kelime yazamadım.
    Ben bu derleme yazıları ya da bilgilendirme yazılarını seviyorum ama çok zor oluyor arkadaş, sen de anlamışındır.
    Suju'yu ve tüm üyelerini seven (özellikle Donghae ve Eunhyuk tabi:P), uzun süredir sadık bir ELF olarak yazına bayıldım tabi.
    Teukkie benim dinlediğim gruplar içinde en sağlam liderdir öncelikle. Şimdi askere gidince Hyuk lider olacak ki bunca yıldır sağ koluydu zaten. Ben altından kalkacağını düşünüyorum ama o pek güvenmiyor kendine.
    Bu arada neden Teuk'un iyi bir lider olduğunu düşündüğüme gelince. Üyeler hem onu abi gibi seviyor ve yanında eğleniyorlar aynı zamanda sözünü dinliyorlar. Mesela Teuk tüm üyeler gibi Hae ve Hyuk'la çok yakındır. Hyuk'la resmen 24 saatleri beraber geçiyor çünkü artık bitse de yıllarca radyo programı yaptılar ve TV programlarında -yani grup dışı aktivitelerde de- beraberdiler. Ama mesela klip çekiminde Donghae ve Eunhyuk cıvıtınca Teuk sertçe uyarıyor ve bunlar kuzu kuzu kendilerine çekidüzen veriyorlar falan:D

    Heechul reyiz, onsuz üşüyoruz.
    Ben de başta kıl oldum hafiften ama zamanla sevdirdi kendini kerata.
    Ben fan service'in her türlüsünü seven bir fujoshi olarak da halımdan memnunum:P Tabi sevmeyeni rahatsız eder, orası net. Ama zaten en son ta SS2 döneminde falan kaldı onlar, hele askerden gelince hiç yapmaz diye düşünüyorum:)
    Heechul'ın sesi kesinlikle kötü değil bence. Hatta o ve şirket üstüne giderse şahane olur ve dudak uçuklatır, bu kadar da iddialıyım:P

    Of ne konuştum la, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok zormuş, anam ağladı kimbap asdfghjhgf yavaş yavaş yazacağım diğer bölümleri, yok yani toparlayamıyorum o kadar bilgiyi..

      bak Teuk hakkında yazdıklarını bilmiyordum.. Neyse benim yazımdan sonra senin yorumunu okurlarsa eksiklerini tamamlarlar asdfghjhgf

      Heechul umarım vazgeçer fanservis olayından, askerlik erkeği büyütürmüş derler bilmiyom kjhgfdsdfghj kesinlikle üstüne gidilmeli sesinin, çok haklısın :)

      yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Bölüm 1 diye başlık atınca, insan bölüm 2'yi bekliyor içgüdüsel olarak. :) Ufukta var mı böyle bir post?
    Leeteuk la aynı gün/ay/yıl doğmuşuz.Korktum kendimden artist olacak adammışım vesselam...Destanımsı bir post olmuş.Super Junior el kitabı kıvamında, iyi iş.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin :)

      evet arayı çok açtım biliyorum ama yazmak çok zor oluyormuş onu anladım.. bilgiler çok fazla, hepsini bir araya getirmek, kesip biçmek falan yorucu oluyor.. elimden geldiğince hızlı bir şekilde yazacağım yine de :)

      Teuk'la doğum tarihlerinizin bu kadar tutması şaşırtıcı gerçekten.. Kore'de olsaymışsın demek, ünlü falan olurmuşsun :))

      beğendiğin için teşekkür ederim :)

      Sil
  8. birşey sorucam bu henry kaç doğumlu acaba aradım ama bulamadım nedense

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuan ben de bilmiyorum açıkçası.. onun hakkında yazı yazacağım zaman araştıracağım..

      Sil
  9. Heechulun o saçı toplu resmini gösterdim abla sence bu kızmı erkekmi diye baktı baktı tabikide kız dedi ben erkek dediğimde şoke oldu bide güzelmi sence dediğimde benden bile güzel dedi :DDDD hahahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) adamın güzelliği gün geçtikçe daha da tescilleniyor :))) nerden atalım kendimizi bilmiyorum ki :))

      Sil
  10. Süper yapmışssın ya, bayıldım tek kelimeyle eline sağlık böyle devam ;) Yalnız diğer üyeleri anlatmadın mı yoksa ben mi bulamadım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, beğenmene sevindim :) bunun dışında 2 yazı daha yazdım Koremania sayfasında bulabilirsin.. Lys'den sonra diğerlerini yazmaya devam edeceğim :)

      Sil
  11. off yaa heechul uno kıss vıdolarını gordukden sonra cook sınırlıyımm sıwon a da neden ızın verıyosun yyaaaa. !!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  12. yaaa çok güldüm ama üzülmememiz için diline 6 dikiş yaa kıyamam

    YanıtlaSil