5 Kasım 2012

Super Junior Üyelerini Tanıyalım - Bölüm 2


Yesung (Kim Jong-Woon) 24 Ağustos 1984


Grubun en güzel 3 sesinden biri.. Super Junior K.R.Y. adında Suju'nun en iyi seslerinin oluşturduğu grup ve Super Junior - H (Happy) alt grubunda yer alır.. Her ne kadar sessiz, sakin, akıllı uslu biri gibi görünse de aslında içinde bir canavar yatmakta asdfghjhgf Şöyle söyleyeyim, evet Suju üyeleri zaten çok komiktirler ama özellikle bir programda Yesung varsa gülmemeniz mümkün değildir..

* Show programlarında söz verilmediği sürece sessiz kalan Yesung, sıra kendisine geldiğinde o kadar çok konuşurmuş ki konuşmalarının büyük çoğunluğunu keserlermiş..

* Bir radyo programında hiç fanı olmadığını düşünerek ağlamış.. İlk çıkış yaptıkları zamanlarda olmuştur muhakkak.. Şimdiki durum malum..

* Sesinin çok güçlü ve güzel olmasına rağmen solo çalışmayı düşünmediğini, Super Junior'ı sevdiğini, en önemlisi de grup olarak birbirlerine destek olduklarını söyler.. Solo bir çalışmanın, tüm zorluklarla yalnız başına yüzleşmesine sebep olacağını da belirtir..

* Bir show programında "Show'larda en iyi idol" seçilmiş.. Oy verenlerden biri de Donghae'ymiş.. Donghae'ye neden Yesung'a oy kullandığı sorulunca şöyle demiş:

Donghae: Yesung hyung üzgün olunca bizim yaşamımız gerçekten zorlaşıyor.. Çünkü show'larda iyi olamıyorsa evde pratik yapıyor.. Çok zavallı gözüküyor..

Sunucu: Nasıl hazırlanıyor?

Donghae: Becerilerini geliştiriyor.. Oyuncak tabanca varsa "Beni vurun" diyor.. Kılıçlarla oynuyorsak "Beni kesin" diyor.

Bu tür sahnelerde oynamak için bunları çalışıyormuş.. Super Junior K.R.Y.'ın Super Show için hazırladığı video bu çalışmaların sonucunda çıkmış sanırım.. Altyazılı olanını bulamadım üzgünüm..

* Eunhyuk Yesung'un şarkı söyleme tutkusunun çok güçlü olduğunu, sahnede diğer herkesten daha karizmatik durduğunu düşünse de dans konusunda o kadar da iyi olmadığını söyler.. Bu konuda şunu söyleyeyim benim için her zaman "Yesung=Dans"tır.. Kafama bu şekilde yerleştiler.. Güzide performanslarından bir kaçı için 123.. Baş döndürücü dansına başlayınca, sunucu Yesung'un konuklar arasındaki en büyük kişi olduğunu belirtme gereği duyuyor asdghjhgfsdfgh E.H.B. (Exploration of The Human Body) programının her bölümünde vücudumuzla ilgili bilmesek de sorun olmayan bilgiler öğreniyoruz, izleyenler bilirler.. Suju'nun katıldığı ve üyeler üzerinde türlü deneylerin yapıldığı programın 7. bölümü vücut esnekliği üzerinedir.. Yaptıkları deneyde esnekliği arttırmak için 2 yöntem vardır.. Ya kaburga masajı ya da ahtapot dansı.. Siwon ahtapot dansının daha klas tarzını yaparken, Yesung asıl bombayı patlatır..
* Grup içerisinde sessiz, cool görünmeye çalışmış ilk başlarda.. Grubun vokallerinden biri olduğu için ağır görünmesi gerektiğini düşünmüş.. Çıktıkları programlarda, röportajlarda bu tavrını korumuş.. Sonra bakmış ki grupta herkes ayrı manyak, deli dolu adamlar, geri planda kaldığını düşünmeye başlamış.. İşte demek ondan sonra koyvermiş ve görüyoruz ki önünü alamamış bu durumun kjhgfdsdfghj

* Sesinin güçlülüğünden ve güzelliğinden bahsetmiştim.. Super Junior dinleyenler bunu biliyorlar zaten ama bilmeyenler için bir örnek..

* Yalnız kalmayı sevmeyen, bu durumdan sıkılan Yesung, "Heechul'ün kedileri var ben de hayvan alacağım" diyerek kaplumbağa almış kendine.. Ama hayvanların hiçbir şey yapmadığını, kendi hallerinde takıldıklarını gören Yesung daha fazla sıkılmaya başlamış..

* Yesung'un en garip huyu üyelerin dudaklarının üstündeki küçük girintiye dokunmayı sevmesi.. Adı filtrummuş bu arada.. Gece herkes uyurken odalarına girer dokunurmuş tek tek asdfghjhgfdfgh Suratlarını falan ellermiş.. Rüya gördüklerini zannetmişler ilk başlarda.. Tepki almaya başlayınca bırakmış bu alışkanlığını..

* Hırslı biri aynı zamanda.. Katıldığı programlarda yarışma falan varsa en önde Yesung'u görürsünüz ve her defasında yenilir, olduğu takımı da batırır bu yüzden kjhgfdsdfghjkjhgf 123..

* İzlerken çok eğlendiğim birkaç Yesung videosuyla bitireyim yazımı.. En iyi arkadaşı, ses eğitimi aldıkları dönemde bir öğretmenleri şarkı söylerken tuhaf bir tipe bürünürmüş.. Programdaki herkes tek tek sahip oldukları yeteneklerden bahseder ve sıra Yesung'a gelir.. Japonya konserinde fanlarla uğraşan Yesung.. Bilmediği dilleri bile konuşur o.. Fan hikayelerinden rahatsız olan ve "Wae waee? Bunu istemiyorum arkadaşım! Hiç mi güzel kız yok etrafta? Neden Ryeowook ve ben?!" şeklinde serzenişlerde bulunan haklı Yesung..


Kangin (Kim Young Woon) 17 Ocak 1985


Maşallah o kadar çok seviliyor ki hakkında tek bir dişe dokunur bilgi bulamadım :) Adam o kadar benimsetmiş kendini.. O kadar içimize işlemiş :)


Mathilda'nın yardımıyla birkaç bilgiye ulaştım neyse ki.. Bir kez de buradan teşekkür ediyorum kendisine..






* Full House programından Anya kendisine Rakun ismini takmış ve adamımızın takma adı bu olmuş.. Anya ikimiz de yanlış hayvan ismini verdiğini biliyoruz, şşşş tamam sorun değil..


* Kangin tek kardeş.. Grup içerisinde sivrilme çabaları, çok konuşması, ona buna sataşması ve bunu düşüncesizce yapmasını ben bu duruma bağlıyorum.. (Tamamen kendi düşüncelerimdir)

* Kangin ismi ona sert görünmesine rağmen sıcak bir kalbi olduğu için verilmiş.. Kangin'in anlamı "güçlü iyiniyet" demekmiş.. Yani güçlü ama iyi bir insan.. Güçlü olduğu konusuna katılıyorum ama iyiniyetli olup olmadığını bilemeyeceğim.. Şahsen izlediğim videolardan çıkardığım sonuç, adamın gayet pataküt biri olduğu sonucu.. He bu durum onu sevmeme engel mi tabi ki hayır asdfghjhgf Aslında şahsen tanısam belki de nefret edeceğim biri ama videolardan izleyince şirin buluyorum zaman zaman..

* Super Junior T ve Super Junior Happy alt gruplarında yer alır..

* Exploration of The Human Body'nin şu sahnesi aslında Kangin'i tam olarak anlatır asdfghjkjhg Adam ayı yapacak bir şey yok kjhgfdsdfgh

* Okuldayken bir gün vantilatörün karşısına oturmuş ve ağzını açmış.. Bir yandan da arğğğ gibi sesler çıkarıyormuş, ne sesi olduğunu hepimiz anladık sanırım.. Bu durum bayağı bayağı hoşuna gitmiş.. Derken ağzına bir sinek kaçmış ve boğazına yapışmış.. Sineği çıkarmakta epey zorlanmış ve bunu bir daha yapmamış..
* 16 Eylül 2009'da bir bar kavgasına karışmış Kangin.. Anlatılanlara göre iki adam buna sataşmışlar, Kangin de görmezden gelip bardan çıkmış ama adamlar takip etmişler.. Adamlar kavga çıkarınca Kangin durdurmaya çalışmış ama adamların yaptıklarına daha fazla katlanamayınca o da kavga etmiş.. Daha sonra olay meşru müdafaa olarak görülmüş ve mahkemelik olmamış..

* Bu olaydan bir ay sonra içkili bir şekilde bir arabaya çarpıp kaçar.. Olaydan 5 saat sonra polise teslim olur.. Hapse atılmaz ama 8milyon Won para cezasına çarptırılır.. Ve o yıl Super Junior'ın hiçbir aktivitesine katılamaz..

* Bildiğim kadarıyla bu olaylardan kısa bir süre sonra da -kendi isteğiyle veya şirket isteğiyle- askere gider(gönderilir, postalanır...) Bu yılın Nisan ayında döndü askerden..

* Şu videoyu eklemezsem olmaz.. Hep çok gülüyorum şapşallığına asdfghjjhgf

* Kangin hakkında adam akıllı bilgiler bu kadar.. Oynadığı dizi ve filmler hakkında da bilgiler vardı ama kendim ilgilenmediğim için yazma gereği duymadım asdfghjhg Eğer öğrenmek isteyenler olursa, onlar için bu bilgileri eklerim.. Her neyse geleneği bozmadan birkaç gif ve fotoğraf paylaşıp bitireyim yazıyı..


Jejung Kangin

Yoochun Kangin

Yunho Kangin

T.O.P. Kangin

Psy Kangin

Gördüğünüz gibi adam binbir surat asdfghjhgf




Bu arada o program linklerini boşu boşuna vermiyorum asdfghjhgf Suju hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler, "bu adamlar çok gıcıklar lan" diyenler şöyle bir açıp baksınlar diye verdim.. İzleyin ve tanıyın onları.. Dışardan göründükleri gibi olmadıklarını bilin.. Hepsinin içinde potansiyel birer komedyen var aslında..  Emeğe saygı pls +rep..


Kaynaklar: 
Sjturkey blogu, Super Junior Turkey facebook sayfası, thesuperjuniorhandbook.wordpress

12 yorum:

  1. şunu gördüm ya "Her ne kadar sessiz, sakin, akıllı uslu biri gibi" devamını getirmeden hemen "yuh! şizo delirdi mi skldfhdslkghdlhf" dedim he ksdbldskfgbfhh. neyse, yesungun şekşi densleri bi gün ölümüme sebep olacak la :') bu sefer de çay içerken denk geldi videolar :') fvbjdfbfklbgffgbhfgbjhdfhjgkghjfdjg. ama ama ama sindongun "oppa" demesi ksdhbklfhbvdlfgbhfgjghjk
    ya şivonun yaptığı da ahtapot dansımı allasen ya hdfsldkhvbdghf. çok yanlış anlamış o bu işi gitsin yesungu örnek alsın ne öyle havalar falan mal ya kdhsfvbkdshglfkgfjjk
    yesungun kaplumbağaları bu amaçla aldığını bilmiyodum dkbfslkgbdhf. çok yanlış bi hayvan seçmiş ama bebeem bklhsfgbdhj
    aha bak bu alışkanlığını da bilmiyodum jbdflkgbdhfghgfjgh. böyle bişiden nasıl zevk alır la bi insan kdhfvsfghdhhjg
    böhüe hırslı dediğin videolardan 1.si silinmiş :'(
    2.videodaki programda da aklıma hep orda thunderın kyu'nun şapkasının lastiğini çeverkenki yalvarmalar gözümün önüne geliyoksdfbslgkhfdh.
    3.video lkfgbdlkjbflgdhfjfkfhklfjgdfg. bıraksalar orda ya da kameralar olmasa ağır dayak yicekmiş de kurtulmuş he kdfjblksfgbsdghhfj

    o değil ben yesungu zerre tanımıyomuşum la :') neyse artık öğreniyorum böyle böyle şimdilik fazla çaktırmıyım ama o fransızca ve arapça konuşmasına kopuyorum fkbfdkgbdgkbgfd. cep namjasıyla da eşleşmekten hoşlanmaması doğal tabi fbjsdfgkbgşhkjjgkgsdkgbdhg. o da haklı hani nerde onca güzel kız kdsahfvslgdfkghfghlvfdkhfjghdkgh

    kangine sabah devam ediciim uykum geldi şimdi haydi bay kdjbfskdfghgjk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani aslında özünde sakin bi çocuk ama tahriklere kapılıp, umulmadık şeyler yapıyor asdfghjhgf çok ciddi dururken birden deli gibi dans ediyor mesela jhgfddkghjdh gerçi artık alıştığımdan her şeyi bekler oldum ama neyse jhgfdsdfg o dans etsin yığğ.. dans etsin benim de günüm renklensin kjhgfdsdfg şivon'un yaptığı biraz orangutanımsı efenime söyliyim gorilimsi olmuş ama Yesung'unkine oranla daha kuul fghjkjhgfd yesung için hiçbişey demiyom zati, kelimelerimi tüketti :::)))

      o silinen videoyu arayayım dedim ama bulamadım.. kısaca anlatayım ama.. 1000 songs diye bir yarışmada Yesung ve Ryeo yarışıyorlar.. başkaları da var ama tanımıyorum neyse.. Ryeo ve Yesung aynı takımdalar ve çalan şarkıyı hatasız söylemeleri gerekiyor.. işte bunların takımları 4 ya da 5 kişiydi, her seferinde Yesung atlıyordu söylemek için ve kaybediyorlardı :) çok şaşırdın biliyom :)

      ben de bilmiyomuşum bu yazdıklarımı da internet sağolsun işte asdfghjhgfd

      sağol kaarşim güzide yorumun için.. yine bekleriz dşpskdfşpsjf

      Sil
  2. Devamlı yazının yeni bölümü gelicekmi diye bakıyordum, içinde Yesung'un olduğu bir yazıya yorum yazmadan geçemedim.

    Suju videoları izlemeyi çok seviyorum ya, çok eğlenceli veletler. Özellikle de Yesung'un her oyunda öne atılıp her seferinde de kaybetmesi ve Kyuhyun'un küçük dağları ben yarattım tavırlarıyla bütün üyelerin canına okuması beni çok eğlendiriyor. Seninde dediğin gibi belki yüzyüze konuşsam gıcık olurum bunlara (özellikle de evill) ama videolarda çok eğlenceliler be:D

    Elcazına sağlık, yazının devamını beklicim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kyu tam benim kafadan, çok iyi anlaşırdım herhalde :D onun evillıklarını çok seviyorum, tam bir pislik :D aslında her üyeye karşı bir sempatim var ama belli başlı favorilerim de var işte :D

      teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  3. Ne zamandır okuduğum ilk blog olcan yine. Çok adam kayırıyom pdojasdoıpasjd
    Olm yesung programda canlı canlı mı ağlamış lan, boyu devrilsin!
    Ene ilk başta cool görünmeye mi çalışmış la dpasıjdoaısjd sanki ehb'de aci biber yedikleri zamanki bakışıyla cool olmaya çalışmış gibi geliyo. Sonra bi dur evlat napıyon lan deseydiniz lan. Valla siwon olmasa alamıcanız onun önünü dpaskasokd
    allaan sapığıı yaa neden olum neden dudak pıdıklarına elliyon milletin dpoasdapsıod höf yeminle yetiştirilme tarzında sorun var. Ben olsam almam bunu smye neyn.
    Adam haklı ben olsam ben de neden ryeo ve ben derim :)

    avvv yiiss kangin.
    Rakun mu :) rakunu cebine sokup dolaştırabilin anya ama hadi al kangini cebine :) hadi.

    yalnız o fotoşop dpasıjdaosıdjasoıdjasdıoj ayı çohoş :B

    bitti gidiyom +rep kaarşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aramızda tamam kimse bilmiyo (kısık sesle konuşuyom)
      he ya galibası öyle olmuş.. yazık la deme öyle, içine oturmuş demek çocuğun asdfghsdf
      Yesung ve kuul görünmek.. haklısın karşim birbirine hiç uymayan iki kelime kjhgfdsdfgh
      şivon da ona buna barikat olacağına az kendini dizginleyeymiş, dur demesini bileymiş.. demek ona da biri lazım durduracak ama kimse yok napsın adam.. ona da üzülüyom bi yerde, anlamaya çalışıyom :)
      ya bakma bi Yesung'un utanç verici takıntısını çıkarmışlar ortaya, tek tek alıp rehabilite ederler diye diğerleri anlatamamışlardır.. normal değil hiçbiri bence kjhgfdsdfgh

      kjhgfdasdfghjkhgfdsdfghj çok haklısın kaarşim.. Anya korkusundan belki de küçük bi hayvan seçmiş benzetmek için bilemiyo ki insan :(

      bayağı uğraştım ha o fotoşok için.. photoscape şahittir bunlara asdfghjkhg photoshop programı kullanmasını bilmeyen insanın dramı ;(

      sağol kaarşim, beni ciddiye alıp +rep veren tek insan kjhsdfghhj

      Sil
  4. şlsmdfşlsfmşsldmf Yesung allam beni hep güldürüyor bu bebe ya Donghae'nin Yesung üzerine vermiş olduğu bu demeci bilmiyordum ne güldüm he "beni kesin." anormal çucuk zati herşeyi öyle ki bu yüzden siviyorum veledi. :''') KRY videosundan sonra Yesung kesinlikle bıyık neyin bırkmayı düşünmesin allah rızası için gelecekten biri insin de uyarsın bişi yapsın allam nolur lsdflsfns
    şsdlmfşsdlmfl Kapluşlarıylan olan ilişkisine bayılüyüm fdlnflkgndf benim kağluşumun olmasında kendisinin etkisi böyüktü zati töh bak bunların birine adını vereydim keşkem sdlknfsldkfn

    Ne dimek kaarşim lafı bile olmaz ya.
    Bitirişine; dışardan nası gözüküolar la ki tanıyın göründüğü gibi değil diyon. Ben dışardan şapşik gördüm içleirne girdim hala öyleler sşdfmşsdlmfşsl cınıms yea yirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni de en çok güldüren üyelerdendir kendisi.. acayip şapşikliği var kahrolmayasıcanın asdfghjhgf
      o da anlamıştır herhal bıyık bırakmasının insanlık için büyük bir darbe olacağını kjhgfdfgh yazık la erkek sonuçta, bıyık bırakmaya özenebilir ama napsın jhfsfghjk

      ben ilk tanıdığımda bunları, "vaoovv nekaa karizmatikler" falan demiştim ama tanıdıkça kliplerdeki ya da havaalanlarındaki o kuul hallerini gördükçe gülüyom, "kimi kandırıyosunuz olm siz diye" asdfghjhgf

      Sil
  5. sayende tanıyorum grubu, ellerine sağlık unni. 1. yazıyı da bunu da çok severek okudum. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :') elimden geldiğince haklarında bilgi vermeye çalışıyorum işte :))

      Sil
  6. grubu yeni tanımış oldum, teşekkürler.

    YanıtlaSil