Sayfalar

14 Şubat 2013

Super Junior Üyelerini Tanıyalım - Bölüm 3

Shindong (Shin Dong Hee) 28 Eylül 1985




Grubun rapçisi olur kendileri.. Aynı zamanda Super Junior'ın dans koreografisinin çoğunda katkısı vardır.. Kilosuna bakıp benim gibi aldanmayın zira çok güzel dans eder.. Senden benden kıvrak adam öyle diyeyim..



Super Junior-T ve Super Junior Happy alt gruplarında da yer alır..





* 2005'te SM yapım şirketinin SM En İyi Gençlik Yarışması'na katılır ve En İyi Komedyen dalında büyük ödülün sahibi olur.. Şirketle bir sözleşme imzalar ve dans yeteneğini geliştirmek için dersler almaya başlar.. Birkaç ay sonra SM'in Super Junior 05(rotasyon grubu) adlı hayli kalabalık grubuna dahil olur.. Donghae'yle benzer seslerde isimlere sahip olmamak için sahne ismini Shindong olarak belirler.. Bu arada isminin anlamı "Harika Çocuk"muş.. Gün geçmiyor ki yeni bilgilerle aydınlanmayalım..

* İlk çıkışını yaptıktan 5 gün sonra Leeteuk ve Kangin'le Mnet'in müzik programı M!Countdown'ın sunuculuğunu yapar.. 2006'nın ortalarında Kangin Eunhyuk'la yer değiştirir.. Üçü 2008'e kadar programı sunarlar..

Daha sonra radyo sunuculuğuna başlar.. Kariyeri boyunca iki radyo programı yapar, ikincisini hala yapmakta hatta Shimshimtapa adıyla.. 

* Eunhyuk ve Leeteuk'la 2009'da Strong Heart'ın daimi konukları olurlar.. 2012'de Shindong ayrılmış ama Eunhyuk ve Leeteuk hala devam ediyorlar..

* Shindong kilolarıyla da çok konuşulan biri.. İlk diyetine 2008'de başlamış ve 19 kilo vermiş.. Daha sonra 2009'da tekrar diyete başlamış ve bu sefer de 10 kilo vermiş.. 2011 yılında da 3 haftada 15 kilo vermiş.. Şuan diyet yapıyor mu bilmiyorum ama adam Sibel Can'ın Kore versiyonu gibi bir şey anladığım kadarıyla.. Bir programda kadının biri Yo-Yo etkisinden bahsediyordu.. İşte şu kadar kilo verdim ama hemen aldım falan diyordu.. Söylediği kilo da 3-5 kilo gibi bir şeydi.. Neyse Shindong bunu duyunca "İki ayda 24 kilo verdim, bir ayda 25 kilo aldım. Yo-Yo etkisi budur!" demişti dsıpdospsdp

* Yönetmenlik denemesi de mevcut bu arada.. Oppa Oppa'nın klibini çekmiş ki şirketin çektiği klipten çok daha güzel olmuş bence..

* Bu arada nişanlı ve düğün hazırlıkları yapıyor.. Strong Heartda açıklamış bu haberi 2010da.. Bonamana albümünün "Teşekkürler" kısmında sevgilisine gizli bir mesajla evlenme teklif etmiş hatta..

* Yazıyı bitirmeden önce birkaç Shindong videosu paylaşayım.. HyunA Bubble Pop Shindong versiyon.. Shindong'un "Sen mi büyüksün yoksa ben mi Rain!" temalı dansı.. Shindong ve Eunhyuk'un eşsiz oyunculuğu.. Ve son olarak muhteşem dörtlü..


Katil Shindong (Ego'ya sevgilerimle)

Sungmin (Lee Sung Min) 1 Ocak 1986




Grubun ve hatta Kore'nin "Aegyo Kralı" jhgfdsdfg Kliplerde ve canlı performanslarda her ne kadar ciddi görünüp, kızgın bir ifadeye bürünse de aslında adam bildiğin pikaçu asdfghgf

Super Junior T, Super Junior Happy ve Super Junior M alt gruplarında yer alır..



Aegyo Kralı demişken, Sungmin'in birkaç lakabından biridir bu.. Diğerleri Sungminni, Minnie, Pumpkin ve Pink Prince'dir..





*Babası iki tane şirketin genel müdürüymüş.. Artık sabah birine akşam birine mi gidiyor bilmem ama adam zengin millet asdfgfsfjs Bir tek Siwon kendini ortaya atmış ama babadan zengin biri daha varmış meğer grupta kjgfdsdfg

*2001'de SM'in En İyi Gençlik Yarışması'na katılır ve Donghae'yle birlikte En İyi Dış Görünüş ödülünü (Türkçesi "çok yakışıklısın şirketime lazımsın") alır.. Ve ardından şarkı, dans ve oyunculuk dersleri almaya başlar..

* İlk başta Junsu ve Eunhyuk'nun da bulunduğu bir R&B grubunda yer almış.. Daha sonra Junsu'nun ayrılıp TVXQ grubuna katılmasıyla Sungmin ve Eunhyuk da Super Junior 05 grubuna girmişler..

* 2006'da SM grubu dağıtıp yeni bir Super Junior 06 grubu kurmayı planlarken bundan vazgeçer ve gruba 13. üye olan Kyuhyun'u alarak Super Junior'ın çıkışını gerçekleştirir..

*Super Junior çıkış yapmadan önce Sisters of the Sea dizisinde ve  TVXQ grubunun 7 bölümlük Banjun Theatre dizisinde konuk oyuncu olarak Yoochun'la rol alır.. 2010 yılında da The President dizisinde oynar..

* 2009 yılında Akilla, 2010 yılında Yesung'la birlikte Hong Gil Dong ve 2011 yılında da Karındeşen Jack müzikallerinde oynar..

* 2011 yılında Eunhyuk ile birlikte Super Junior M'e (Çince albümler yayınlayan, Çin'de konserler veren grup) katılır..

* Leeteuk ve Eunhyuk'un yoğun programlarından dolayı bıraktıkları Kiss The Radio programını şuan Sungmin ve Ryeowook birlikte yapıyorlar..

Evet bu kadar sıkıcı bilgi yeter dsodpsodf

* Sungmin'in en sevdiği renk pembedir.. Alışverişe gittiğinde bir şeye iki kez bakmazmış, pembe olmadığı sürece.. Ayrıca yımış yımış şeyleri de seviyor.. Kendine zamanında motor almış (hala var mı bilmiyorum) kız motoru gibi süslemiş..


* İngilizce konuşabilen tek üyeymiş.. Siwon'u da ekleyelim biz buna.. Son zamanlardaki performansı gözümden kaçmıyor..

* Bu bilgileri aldığım yer Sungmin'in kesinlikle gay olmadığından bahsetmiş.. Ama şekil şu "He IS NOT gay" jhgfdsasdfg Çok hassasız bu konuda litfen asdfghgfd Hatta yazılana göre Sungmin eğer ona karşı hisler besleyen bir gay arkadaşı olursa kusarmış.. Artık çocuğun üstüne mi yoksa orta yere mi bilmiyorum.. Bir de Heechul Sungmin'i öptüğünde çok sinirlenmiş.. Yani adamımız gay değil millet rahat olun sdfsdgfdsf

* Dövüş sanatları konusunda çok yetenekli.. Kara kuşağı varmış hatta.. Karate, boks ve tekvandoda uzman.. Buyurun bununla ilgili güzel bir video.. Ve kendini sakatlayana kadar gayet iyi giden Sungmin.. Tamam son bir tane daha söz jhgfdsdfgh

* Aegyo Kralı olduğunu söylemiştim.. Dövüş yeteneklerini sergilerken gayet sert olan bu adam konu şirinlik yapmaya gelince adeta bir pikaçu oluyor.. 1, 2.. Sungmin'i ilk başlarda itici bulurken "allaaam ne kadar tatlı yareppim ::::))))" dememi sağlayan video da şudur.. 

* Kyuhyun gruba ilk katıldığında bir tek Sungmin ona iyi davranmış.. Diğerleri niye gıcık davranmışlar anlamıyorum neyse tamam sakinim kjhgfdsdfgh Bu yüzden Sungmin'le daha sıkı bir ilişkileri var.. Aynı odayı paylaşıyorlar.. Kyu'nun gecenin bir vakti oyun oynarken çıkardığı mouse tıklama seslerine dayanabilen tek kişiymiş.. Hayranlar ikisine KyuMin adını takmışlar.. Gaysel şeyler işte boşverin asdfghgfds

* Son olarak geleneksel gif'li fotoğraflı kapanışımı yapar ve giderim..

Sahnede Sungmin

Normalde Sungmin



Kaynaklar: supersungmin.wordpress.com, cafekko102.deviantart.com, en.wikipedia.org, koreanturk.com

13 yorum:

  1. Şindi benim döverek suju sevdirdiğim bi arkadaşım var sürekli bu şindong nasıl zayıflamıyor lan o kadar ekşına deyip duruyor ben de sana sorayım du jhgasdjahs bu şindongbu bizden kıvraklığa rağmen nasıl zayıflamıyor. Bak Kangin'in cildi 7 günde nasıl düzeldi nasıl zayıfladı çocuk. Nys :S İlk gördüğümde ki seksi fri zamanları katil sanmıştım ben bunu hakkaten jahsdgjhgasd sen sonra grubun komiklisi çık tipinde yok gibiydi ama içinde
    varmış işte çucuun. jahsgdghsfahgsfa sibel can'ı demeyeydin ama asjhdgjhasg. Aneaağ oppa
    oppa'yı bu mu çekmiş hiç bilmiyodum bak ben de aydınlandım.

    aegyo maegyo ben korkuyorum bu çocuktan jahskgdjahs içinden şeytan çıkıyor lan o bi hareketler yaptıydı da ben orada korktuydum ama sungmin kalp biz tağbi. Hep Siwon'u emiyordu vampirler acık da sungmin el atsın cebine hırt. Nasıl 2 şirketin müdürü lan acaba adam hakkaten asghdfasd
    tam bir genç kız asghas pembe ne lan yımış yımış ne ÇaPsıS. İngilizce konuşabildiğini bimiyordum benim için bi siwon bir de dongenin vantusirisi. "Hatta yazılana göre Sungmin eğer ona karşı hisler besleyen bir gay arkadaşı olursa kusarmış.. " bu nasıl bir bilgi lan ajhsgjahsd sürekli buna açılan çeşitli gay arkadaşları mı varmış ki asdjhga ayrıca seni homofobik bencil şişko pislik. Heh videosunu göndermişin işte. Çok korkuyom ondan hele suratındaki ciddiyete işiyeyim senin hay çakma bruce lee. asdhgjhasgdjhgasf senin ağzını kırarım diyip bitiriyom. Yine dongeli
    bölüm ortaya çıkmadı onu da yaz hemencek litfen. Haydin gittim ben. Ellerine sağlık karşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asjfghjfdskajhdgfh hay Allah kahretmesin iyi güldüm bah kjhgfdsasdfghj bi sen bi burcu ne alıp veremediğiniz var bu yavrıyla bilmem jhgfdsasdfg sen şeytan diyosun burcu at dsospdıospdos yazıktı la duymasın gelip kemiklerinizi kırar tek tek fsdfhjdskdfods

      demek sorup duruyolarmış gay misin gay olsana gaylik sana yakışır bence falan diye ki çocuk bu açıklamayı yapmış jhgfdsdfg hangi videodan korkuyon anlamadım yoksa benim "çoh tatlıı ::::)))" dediğime mi asdfghgfds oysa bak ayıbediyon!

      shindong'un kilo problemini bilemiyom, bilgileri arasında metobolizmasıyla ilgili bişey yazmıyodu fsdfgfdsfg ama sanırsam diyet yapıp sürekli bozuyo bu.. bence öyle yani kjhgfdsdf

      donghae 4. bölümde gelecek taam he taam sfghjgfdsdf yaş sıralamasına göre gidiyok herhal fsdfghgfd

      şu kadar adam okudu yazımı, yorum yapan tek insansın öpüyom seni :') he bi de sağolasın :'')

      Sil
  2. Ya bak şindong lafı geçiyo ama bana selam çağılmıyo....o kadar dedim ben gideri olmayan bu herifi kendime alıyom diye, söyledim amaağğğ bana değil de neden egoya saygılar asjfkhgashjfashj
    Gerçi geçnde şindong şişman kızlardan tiskiniyomuş, erkekler tombiş olabilirmiş ama kızlar olamazmış minvalinde bişeyler okudum soğudum kendisinden. hayığr, şişman olduğumdan değil ama bu kadar da hıyarlık olmaz doöl mü?
    Ego, arkadaşına söyle bi Psy bi de şindong konusu sırrını koruyor.biz de anlamıyok orda ne işler döndüğünü.

    Kusarmıymış asjhdgafjskdfkldfg böyle salakça bi iddia olmaz. Eğer demişse de gay olmadığını ifade etmenin başka bi yolunu bulsun değil mi? hem Ryeo kesin gay bence ve nassı oluyo da yan yana duruyolar bununla ilginç. Bi de cinsiyet rollerini artık iyice içselleştirdiğimiz bu zamanda sen tutup kız gibi davranıcan da sonra yok ben gay değilim diycen. insanın inanası gelmiyor vallahi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canıms ego'yla bi katil shindong muhabbeti olmuştu ondan selam çaktıydım, sen hiç aklıma gelmedin valla kjhgfdsdf

      piii şişman kız istemiyo muymuş? olm seni o göbek katlarının arasında boğarım ne diyon?!! beyimiz miss korea da sanki kilolu kız istemiyo baahhh baahhh!!

      Ryeo gay mi dkajshdgfdshjasdhgfdshj olur haa güzel gay olur ondan evet çoşahane asdfghgfdsasd Sungmin de gaydir belki de işte bruce lee hareketleriyle kapatmaya çalışıyodur bilinmez fdsasdhfgdhs

      Sil
  3. Senin sibel can benzetmene -ki çoh ayıp- gülürken basmayaydım la sibel cana toparlanamıyom allah kahretmeye dpaodkasğdğ,asldajfosdkasd
    şindi bunların lady gaga single ladiesi izlerken aklıma takıldı, leeteuk ağda yaptırıyomuş bacaklarına bilgisi verilmişti bana doğru mu :))))))))) ? Açıp leeteuka bakmamak için önceki yazına gitmiyom.

    Geldih sungminee.. Twitterdan paparalarımı yedim zaten pdaskğasdkadpok olsun yılmayacam, devam ediyom.
    Hımm pink prince hımm ok tmm.
    *Babası iki tane şirketin genel müdürüymüş.. Artık sabah birine akşam birine mi gidiyor bilmem şurda suratıma fakirlik çarptı baah ben de bilemedim nası yapıyo 2sini dopaısdapodkadoıj

    Olm yalnız kyuda aileden zengin diye biliyom ben. öyle bi şey okumuştum ne diyon bu işe?

    O en iyi bilmemne yarışmasındaki tipe ben bi köşede yarıldım dalga geçtim ama çaktırmayacam.
    O motordan sonra gay değilim... Hem de o motor... ğdopkağspdoksağdoıajsdo taam ellemiyom. Sırf sevimli şeyleri seviyo, kız gibi görünmek istiyo öyle hareket ediyo diye aşşalayacak değilim ıpdajdoaısjdaılsdhaıjd gidiyom.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teuk ağda mı yaptırıyomuş??? ay bilmiyom hiç araştırmadım niyetim de yok ajsdhgfdhsja he ama Hyuk'un ağda yaptırdığını biliyorum.. bi ara şort giymişti, kıllıydı diye bacakları hayranlardan özür dilemişti dsospdoğsodspodp

      valla Sungmin babadan zenginmiş onu öğrendik.. Kyu'nun babası öğretmen diye biliyorum, memur adam yoh zengin olmaz o.. şimdi dershanesi var ama o da bence Kyu'nun paralarıyla açılmıştır jsdhgfdhsj her eve lazım böyle evlat sfghfdsdf

      ay ama orda guççücük öyle deme fskfhhsjd 15 yaşında aplası asdfgfds Hae nasıldı aceba neyse onun yazısını yazarken iyice bi araştırayım tipini dsdlfjskadjf

      motor olayı benim için de muamma.. erkek adamın öyle zevkleri olmaz bak Kyu'ya kasjdhfgdsjshd adam emekli emin amca modasıyla geziniyo etrafta asdfghgfd şu gay olanlar çıkıp tek tek açıklasalar da rahatlasak hof kjhgfdsdfg

      Sil
  4. Ne yaparsa yapsın şeker bulduğum Dongidongidongishindongi ile grupta en uyuz olduğum eleman Minie'yi aynı anda anlatman hoş olmuş ajsnlksdnfjljkb Babasının 2 şirketi varmış yok sevimli çocukmuş falan görmezdim duymadım bilmiyorum. Ve kendisine bir kere daha söylüyorum Oğlum evlat olsan sevilmen heee Neyse Kyu'ya iyi davranmalar falan neyse nefret etmeyeyim en azından bir süre senden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay niçün sevilmiyor bu ufaklık anlayamıyorum asdfghgf shindong'u sevmezsin anlarım ama sungmin? yoh bunu kabullenmiyom sori jhgfdsasdf neyse olsundu sen de sevme piki dsodpsodps

      Sil
  5. şalksjdh ben de hep dongidongu (bir süre çelik şarkısını mırıldanır) sibel jana benzetmişimdir. adam albüm dönemleri zayıflıyi, fix. belki de "beni beğenen beğenmiş, falım fallanmış" diyordur, kimbilir. bu hayatta herşey olabilir...
    bir de şaşırtıcı bilgi olaraktan bence şindongun sesi çokzel. suju t ve suju h parçalarında aslında sesinin gayet güçlü oldunu da görebilir isteyen. çıkış parçalarında ne yazık ki çok partı olmadığından kimse dikkat etmiyor ama albümdeki diğer parçalarda sesinin güzelliği anlaşılıyor, özellikle walkin bu anlamda faforim.

    sungmin pofuduğum. valla bu çocuğu verseler bir sarılıcam, suyunu çıkarıcam, çok seviyim.
    aegyo kralı olması öne çıksa da bence normalliği üzerine konuşmalıyız. sungmin derin araştırmalarım, yıllardır izlediğim video ve pöpomansılar sonucunda vardığım kanıya göre grubun en "normale yakın" elemanı oloor. normale yakın dedim ama, çok umutlanmayın.
    hae min yüzünden pembeden nefret eder bu arada. aynı odayı paylaşmışlar zamanında, zor olmuş tabi:D
    min kyu ile kankeyto olmanın yanı sıra kyu'nun şarap aşkına eşlik eden kişidir. bu ikisi niyeyse şaraba bayuluyu, ben de anlamadım.
    bir de wook da kyu'ya ilk dönemlerde kucak açan üyelerden min ile beraber.
    min hakkında son diyeceğim kry'dan sonra en iyi ve güçlü seslerden birine sahiptir. tizlere çıkabilen üyelerden. zaten kry ile düetleri (gerçi düet denmez gibi neyse boşverin) de var.

    yazının devamını meraklan bekliyom karşim, eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. super junior t ve happy'i dinlemediğim için sesi hakkında pek bi yorum yapamayacam ama ivit walkin'de güzel söylüyo hakket..

      ay sungmin'i seven biri sonunda yareppim! nasıl sevemiyonuz ama bu yavrıyı çoh üzülüyom jhgfdsasdfgh "normale yakın" derken en az zıbıtan diyon galiba asjdfhghfdjs şarap eşliğini biliyodum bak.. çok enteliz hof :S ryeo da mı iyi davranmış?! a-aa çoh acayip.. korkusundandır belki de, bu beni çıt diye kırar iyi davranayım demiştir belki khgfdsdf

      ben zati sungmin'in sesini ryeo'nun sesine benzetiyorum.. hatta grubu ilk dinlemeye başladığımda karıştırıyodum hangisinin söylediğini.. bence de güzel bi sesi var..

      sağol canıms bak negzel aydınlattın bizleri, varol fsdfjhghfdjs

      Sil
  6. Sungmin bana hep çok sempatik görünmüştür, G-Dragon a benzettiğimden kaynaklanıyor olabilir tabi bu durum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gd'ye benzeten birini ilk kez görüyorum asjdfhdhjd ikisi de güzel adamlar ama evet oradan benzerlik olabilir jsdfghfd

      Sil
  7. Weekly Idol'da Teuk söylemişti lazer yaptırdığını bacaklarına :D Hatta açmıştı Hyuk ben ağdayı seviyorum demişti Teuk ben lazer yaptırıyorum diye pantalonunu açmıştı asdfghj daha yumuşak oluyormuş ona göre şlkjh. İzlemeyenlere izlemelerini öneririm :D

    YanıtlaSil