9 Eylül 2010

Taktım Şu Korelilere!


Uzun zamandır buraya yazmıyorum.. Aslında nasılsa kimse okumuyor -ki zaten kimsenin de haberi yok bu blogdan- diye heves de etmiyorum.. Neyse şuan çok pis yazasım geldi.. Okunsun veya okunmasın.. Sebebi de beni aylardır fazlasıyla meşgul eden şu Kore dizileri.. O kadar sardırdım ki bu dizilere birini bitirip diğerine başlıyorum..

Bu da yetmezmiş gibi Korece bikaç kelime öğrenip, kendi çapımda mutlu oluyorum.. Ha tabi Facebook'ta hayranı olduğum Koreli oyuncuları ve dizileri saymıyorum bile!

Peki rahatsız mıyım bu durumdan? Hayır.. Aksine bu kadar güzel yapımlar izlediğim için mutluyum bile.. Tabi şuan için.. Malum okul başlayınca ne olacak halim meraktayım.. Dersleri sermekten korkuyorum..

Yok aslında korkmuyorum ya ne korkacam ehehe..

Şimdi bu Kore dizileri merakımın nasıl başladığını anlatmak istiyorum.. Ama çok eğlenceli bak.. Başlıyorum ivit..

3 ay önce falan işte arkadaşım dönmüştü İstanbul'dan.. Geldi bigün bize, "bak bi dizi var boys of flowers diye onu izle.. ben izledim 1. bölümünü çok güzeldi.." dedi.. Evet boys of flowers demişti.. Neyse rencide etmiyim daha fazla ehuheuhe..

Baktım iştahlı iştahlı anlatıyo, dedim bir bakayım şu 'boys of flowers'a.. Açtım baktım netten, isminin aslında 'Boys Over Flowers' olduğunu öğrendim önce, sonra da 25 bölümlük olduğunu.. İzlerim bi ara diye diye hep erteledim.. Başladım sonunda izlemeye, baktım hogoro mogoro bişeyler diyolar, bizim tikiler gibi kelimeleri uzatmalar falan.. ha bir de Türk dizilerinde görmeye alıştığım klişe sahneler... Hem dalga geçiyodum, gülüp eğleniyodum, hem de 'ana nolcak acaba?' diye merak da ediyodum hani.. Bu dizilerin böyle de pis bi yanı var.. Ne kadar "yeaa ben izlemem öyle saçma şeyleri.. Kore mi? Ya bırak allasen!" desen de, yanlışlıkla bir kez izlemeye başlarsan sonunu getirmeden bırakamıyosun.. 'Bi nevi sigara gibi bişey' diyecem de kötü bi örnek olacak.. O yüzden demiyorum.. Ayrıca "Yaşasın dumansız hava sahası" diyor ve bu iğreeeenç, piiiiss, kokulu muhabbeti kapatıyorum.. öööööö...... Rtük'e saygılar bu arada...

Evet ne diyodum? Heh hatırladım! İşte böyle böyle bi baktım ki internetten fotoğraflarını falan toplamaya, müziklerini indirmeye başlamışım.. Bu kadarla sınırlı kaldı mı peki? Tabiki de hayır.. Ben birşeye takmayayım, sıkılana kadar inciğini cinciğini araştırır, bütün hayranlık belirtilerini gösterir, sonra da "Güzel günler geçirdik ama benden bu kadar.. Hadi eyvallah" derim..

Neyse işte, bana öneren arkadaşımla gün kararlaştırıp aynı anda izliyoduk biz iki manyak.. Aynı anda dediysem sanmayın ki bir evde toplaşıp 'bof' günleri tertipliyoduk.. O kendi evinden ben kendi evimden izleyip, birbirimize bölümler hakkında mesajlar atıyoduk.. O kadar işin cılkını çıkarmıştık yani..

Bi ara da bu dizi için bir yazı yazacam.. Sonra ama.. Heveslenmeyin hemen hehe..

Efenime söyleyeyim sonra bitti bu dizi haliyle, bende bi arayış başladı.. Kokain kullananlar gibi bi titreme, nefes alamama falan dedim noluyo? Anladım ki benim en acilinden bi doz Kore dizisi izlemem lazım.. Yine net abiye uğradım, baktım neler var diye.. Öğrendim ki bizim Lee Min Ho'nun nam-ı diğer Gu Jun Pyo'nun yeni bir dizisi varmış 'Personal Taste' diye.. Kaçar mıı?? Kaçmaz elbetteki.. Malum Lee Min Ho fanlığı almış başını gidiyo bende.. Ha keza yukarda bahsettiğim arkadaşımda da öyle.. Başladık izlemeye.. İlk Lee Min Ho'nun o kıvırcık yapılmaya uğraşılıp da rulo haline getirilen saçlarından kurtulmuş olmasına, sonra da adamımın daha da taş olmuş olmasına sevindim..

Bu dizi hakkında da yorum yapacam.. Tamam merak etmeyin.... Aaaaaa.....

Dizileri izledikçe -ki bunlardan sonra 3 dizi daha izledim- Kore hakkında daha fazla şeyi merak eder, Kore ile ilgili her şeye fazlasıyla ilgili duyar hale geldim.. Giyimleri, dilleri, harfleri, evleri, yaşam tarzları, erkekleri(bazıları çok hoş), yemekleri(ki bazıları var ki ağzımı sulandırır -ramen gibi-, çoğuna bakınca da midem bulanır.Öyle de tuhaf yemek kültürleri var.) derken baktım ben iyice daldım bu sevimli çekik gözlülerin dünyasına çıkamıyorum..

Çıkabildim mi? Yok öyle bişey.. Kim istiyo ki zaten? Halimden gayet memnunum.. Sayelerinde gözüm gönlüm açılıyo, iki gülüp, 3-5 paket selpaklık ağlıyorum.. Ohh deşarj olunabilecek en iyi yöntem..

Yazımın başlarında "anlatayım bak çok komik" gibisinden bişeyler demiştim.. İnandın mı ey saf okuyucu? Bak yazımı bitirdim sen hala "kesin şimdi çok komik bi anı geliyo" diye bekliyosan eğer çok üzülürüm.. Yok öyle bişey.. Kekledim ben seni.. Kötü biri olduğumdan değil, yazılarımı deli gibi okutmak istediğimden yaptım bunu.. Çok mu iyi niyetliyim ne?

Neyse benden şimdilik bu kadar.. Eğer küsmediysen bana "saf, temiz kalpli okuyucum" yine beklerim seni.. Ve diğerleri! Zati hepiniz birer çakal olduğunuzdan, size söyleyecek lafım yok.. Ama yine gelin he mi?

Öptüm sizi şap şup..

12 yorum:

  1. evet yiivrum bende bi zamanlar bu yollardan geçtiydim :D
    harbi sigara gibi bişey meret :D
    yazılarını bekliyorumm

    YanıtlaSil
  2. halimden en iyi sen anlarsın İlaydaaaa..... :D
    neyse sıkılana kadar -ki hiç sanmıyorum ama- aynen tam gaz devame decem.. :D

    sağol yevrum.. yazacam en kısa zamanda..

    YanıtlaSil
  3. lee minho'yla tanışmama vesile olan yüce insan... yazına "işte budur!" diyorum :DD
    devammmm :)

    YanıtlaSil
  4. Sağol yevrum benim.. :)) daha seni kimlerle tanıştıracam kimlerle... ohooo aklın durur.. :D

    YanıtlaSil
  5. Ay çok hoşuma gitti, özellikle "anlatayım çok komik" demiştim kısmı :)
    Ben hiç Kore dizisi izlemedim, ama Kore yapımı film izlemişliğim var tabii...izledin mi bilmiyorum ama Shi gan (türkçesi "zaman")adlı filmi tavsiye ederim, ama çok bunalım bir filmdi, yine de değişikti, güzeldi...
    Dizileri takip edememe gibi bir huyum var yoksa oturup izleyeceğim....

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin makeup :)(kısalttım adını kusura bakma:)) teşekkürler yorumun için.. beğenmene sevindim.. :)

    söylediğin filmi izlemedim ama izlenecekler listeme ekledim.. :) ağır filmleri severim.. çoğu konuda sabırsız olsam da iş filme gelince sabır küpü olup sonuna kadar izliyorum.. iyi de oluyo hani.. öyle öyle biçok güzel film izlemişimdir.. dizilerle aran iyi değil madem, ben de sana Bin Jip(Boş Ev)'i öneririm..

    dizi izlemeye karar verdiğin zaman ücretsiz danışmanlık yapabilirim istersen.. :)

    YanıtlaSil
  7. onlara takmayan ölsün :P

    YanıtlaSil
  8. dimi? :D onlarsız hayat mı olurmuş.. :D

    YanıtlaSil
  9. İnandın mı ey saf okuyucu? :P:P:P Yazıyı bir sene önce okumuştum, kanmıştım. Bir sene sonra okudum, gene kandım. :D Hatta "dur ya, bunu bir yerden hatırlıyorum sanki" dedim bi de baktım, aa aynı yazı. :D

    Kore sever biri olarak yazınıza bayıldım, içtenliğinize de. ^^ Bence kandırmadınız bizi siz, gayet eğlenceli bir yazıydı. ^^ Yeniden görüşmek üzere. ~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anaaa hakkaten kandırmışım demek asdfghjdfghjk sevindim şaka maka asdfghsdfghjk işte bazen böyle kötü olabiliyorum asdfghdfghj

      yazımı beğenmene sevindim:)) böyle yorumlar okuyunca blogumu boşladığım için daha da suçlu hissediyorum kendimi:) teşekkür ederim güzel yorumun için:)

      Sil
  10. yaaaaaa kore dizilerine bayılıyorum bizim ailenin kızlarında var bu hastalık boys over flowers bi basladık duramıyoz yok olmuyo durulmuyo ah yaktın bizi gu jun pyo lee min ho ya hastaym ama şimdi seyredemiyorum dizileri çıldırcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başladın mı durduramıyorsun zaten kendini :) seyredemiyorsan, bir arkadaşından senin için indirmesini iste bence.. sonra onları cd haline getirir veya belleğe atar izlersin :)

      Sil