Sayfalar

20 Eylül 2010

Vaka-i Vakvakiye

Bu başlık bundan sonra şahsımın türlü abesliklerini letafet dolu cümlelerle anlatmama vesile olacaktır. Okuyucularıma tiz duyurula!! (bknz. Başlığın havasına kapılmak)

Neyse yukarıdaki saçmalamalarımı bir tarafa bırakırsak, ben kendi bizzat şahsım olarak yaptığım türlü türlü, benim için komik başkaları için gereksiz olaylara değinmek istiyorum..

"Nedir bunlar bre densiz?!" dediğinizi duyar gibiyim.. Şşş ayıp oluyor ama.. Eheheh neyse..

Dün başıma gelen olaydan bahsedeyim size biraz..

Şimdi efenim malumunuz ben her zamanki gibi evde pinekleyip, işte nette o site senin bu blog benim gezinirken telefon çaldı.. Bizde iki telefon var, şimdi onu açıklamam lazım.. Konunun kilit noktası çünkü.. İki hat bağlı bizde.. Biri devlet kurumunun lojmanlarında oturduğumuzdan dolayı dahili hat (işte bekçi kulübesidir, daire içi aramalar falan filan hepsi bu hattan yapılır, beleştir ehuehue), diğeri de herkesin evinde olan bildiğimiz hat işte, biz buna harici hat diyürüz.. (yazar burada hafiften hava yaptığını zannediyor)

Bu kadar açıklamadan sonra konuya döneyim artık.. Hayyyyydi bakalım........

İşte birden bu dahili hat çaldı.. Ben bir yerimden sıçradım.. Uzun uzun bakıştık telefonla korku filmlerindeki gibi.. Yok canım böyle bir şey olmadı.. Gündüz vakti ne korku filmi şeysi yahu? Daha neler.. Hala saçmalıyorum.. Tutamıyorum kendimiiiiiii.......

Tamam tamam bu sefer doğru dürüst anlatacam söz.. I-ı-ıhm-ıhğğmm (boğazımı temizliyorum)

Evet ne diyordum.. He telefon çaldı.. Ben de öyle telefonlara bakmayı seven biri değilim.. Tanıdık falan olursa iki saat "vay nassın? iyi ben de.. ee çoluk çocuk?" muhabbeti yapmaktan hoşlaşmıyorum.. O yüzden kardeşime havale ettim direk..

Kardeşim aldı telefonu mutfağa geçti.. Ben de oturma odasındayım ama dinliyorum bir yandan ne konuşuyor, kiminle konuşuyor falan diye.. Sonra mutfağa gittim, su mu alacaktım hatırlamıyorum neyse, baktım kardeşim şey diyor: "1. katta oturan x amcanın kızı şerafettin,...."

Not: İsim vermiyorum rencide olmasın kimse hehe ( x,y,z falan diyecem isim yerine.. Şu Şerafettin de çocuğun gerçek ismi değil zaten..)

Evet kardeşim "x amcanın kızı Şerafettin" diyince, ben de "kızı değil oğlu oğlu" dedim.. Bunu söylememle kardeşim gülmeye başladı, hadi o güldü ben niye gülmeye başladım onu anlamadım.. Hayır durum komik falan da değildi.. Altı üstü dil sürçmesi.. Ama bizi bir gülme tuttu, durduramıyoruz kendimizi.. Yeminle Cem Yılmaz görseydi o halimizi, kırılırdı "benim gösterilerime bile bu kadar gülmüyosunuz" diye.. O derece.. Tamam abarttım ama bayağı böyle katıla katıla gülüyorduk.. Hatta artık tutamayıp kendimizi yerlere falan yattık, iki büklüm bir şekilde.. Gözlerimizden yaşlar akıyodur ya.. Kardeşim artık telefonu mutfak tezgahının üstüne bırakmış, yerlerde kıvranıyor.. Ben yerimden zar zor kalktım, telefonu uzattım buna, bir yandan da sessiz bir şekilde konuşuyorum adam duymasın diye, "al adam hala bekliyo" dedim.. Evet biz orda bi 5dk falan krize girmişken ben adamın çoktan kapattığını zannediyordum ama yok, abi hala bekliyordu.. O da bir garip.. Abicim baktın kahkaha sesleri geliyor karşıdan, anlaşılan seni takan kimse yok, kapat başkasını ara dimi? Yok bekliyordu.. Hoşuna mı gitti nedir..

Neyse sonra kardeşim aldı telefonu kendini kasıyo gülmemek için bir yandan da adama cevap vermeye çalışıyor.. Sonradan anlattığına göre adam buna "bu kadar komik olan ne var anlamadım" demiş.. Ya bak yazarken bile gülüyorum hala.. Tee allaam..

Devam etti apartmandaki çocukları söylemeye, sonra "y amcanın yeğeni var bi de" dedi.. Adam da düzeltti bunu "yeğeni değil torunu" diye, bu da "he evet torunu" dedi, bu sefer de buna gülmeye başladık.. Yine yerlerdeyiz biz.. Yani o halimizi biri görse hakkımızda hiç de hayırlı şeyler düşünmeyecekti..

Sonunda noldu, nasıl kendimize geldik hatırlamıyorum.. Akşam olayı abime anlattığımızda bu sefer üçümüz gülmeye başladık.. Abim "ya ne var bunda komik olan" deyip, bir yandan da gülüyordu.. Evet olayın özeti de bu aslında, komik değil ama olayın absürdlüğünden midir yoksa şu "birbirinin gülmesine gülme psikolojisinden" midir nedir (bu adı da şimdi uydurdum he, eminim daha afilli bir adı vardır bunun tıpta, idare ediverin) gülüyoruz işte.. Ha bunu okurken size komik gelmemiş olabilir, benden de kaynaklanabilir bu durum.. Yazı yazmayı oldum olası beceremem zira.. Ya da olayın hakkaten de komik bir tarafı olmadığından gülmessiniz.. Ne bilem! Ama çok komikti lan! Görseydiniz o anı.. Böyle güldük falan, yerlere yattık.. Telefondaki adam da dinledi hep.. Komikti işte.. Gülün lan siz de, çok üzülürüm bak :(

Ya o değil de adam ne düşünmüştür hakkımızda? "Şu numaradakiler deli, aramayın sakın" demiş midir millete?

Buralardan taşınıp, izimizi kaybettirmenin vaktidir artık..

6 yorum:

  1. phahaha...:D
    adamın halini düşünemiyorum ya yazık :D
    kardeşceyzimle bana da çok oluyo böyle :D ama hiç telefonda olmadı... Allah bize de nasip etsin inşallah efenim xD
    Başkası anlatsa gülmem ama senin üslubunla gaayet de keyifli oluyo true :)
    sıhhatte kalınız efenim..

    YanıtlaSil
  2. güldün mü kız hakkaten? doğru söyle bak.. :D

    ya valla bak hatırladıkça hala gülüyorum, ne manyak bişeydir bu ya.. :D

    sağolunuz güzide yorumlarınız için.. öpüldünüz.. :))

    not: sen true deyince bi dank etti, değiştirdim adımı.. o ne ya her yere true yazıyorum.. bi site falan görmeyeyim dan diye true'yu yapıştırıyorum.. refleks oldu artık.. :D

    yani kısacası adımı değiştirdim.. ivit..

    YanıtlaSil
  3. hayırlı ossun yevru yeni adın..:))
    true da iyiydi ama sevdiydik, bunu da bağrımıza basarız artıkın :D
    güldüm kız valla... kardeşimle ben geldim aklıma... geçen sene bir mimik yaptı,fareye benzedi koptuk biz de... hayatımda hiç o kadar gülememiştim..:D
    olur öyle, uyu geçer kuzu dicem ama arkada bi tanık bırakmışınız, o iyice komik olmuşş... phaha zavallı tanık xD

    YanıtlaSil
  4. sağolasın balım.. :))

    senden de bekliyorum böyle gubidik anılar ona göre.. :D

    bu anı öyle uyuyunca geçecek cinsten değil be yevrum.. :D dediğin gibi tanık da bıraktık arkada.. kimlik değişikliği falan olursa belki işe yarayabilir.. :D

    YanıtlaSil
  5. hahahah:)))
    eneeem çok güldüm ya:) sen anlatırsın da komik olmamı gulu guluuum :D
    bence sizin gülmeniz gelmiş, öyle bütün haftanın gülücüğünü o telefon seansında atmışsınız:)

    YanıtlaSil
  6. ahhh kuzummm tişkür ederimmm.... :))

    ay beni şımartiyürsünüz... :D

    doğru olabilir bak bu.. içimizde biriktirmişiz herhal.. :)) ama bidahaki sefere bu şekilde deşarj olmayız umarım.. akıllara zarar.. :))

    YanıtlaSil